اعلام زمان پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها

متقاضیان شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی سال ۹۹ از پنجم مرداد می توانند نسبت به ثبت نام در رشته ها اقدام کنند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص زمان بندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمام زیر نظام های آموزشی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها فقط بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد از پنجم مرداد ماه آغاز می شود و تا دوم شهریور ماه ادامه دارد.

بر این اساس داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

همچنین این پذیرش برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه اول مردادماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۱۰۰ کد رشته محل اقدام کنند.

بر این اساس نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های هشت بهمن ماه ۹۸ و ۱۸ فروردین ماه ۹۹ در درگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده، غیرقابل استفاده و از درجه اعتبار ساقط است.

logo-samandehi