فراخوان رزیدنسی هنرمندان در کانادا

برنامه های Studio Practicum فرصتی برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا مهارت های فنی خود را در ارتباط با سایر هنرمندان شرکت کننده و محلی گسترش دهد.

به گزارش گالری آنلاین، این برنامه تجربه عملی در زمینه هنرهای صوتی، انیمیشن، رسانه های تعاملی، هنر دیجیتال، تولید ویدیو و ... است.

شرکت کنندگان از طریق تسهیل گر هنرهای دیجیتال، چاپ، مجسمه سازی و سرامیک، مربی دریافت می کنند و در ارائه برنامه های آموزشی و رویدادهای هنری بصری کمک دریافت می کنند.

شرکت کنندگان برای تقویت دانش فنی، هنری، ارتباطات، تفکر انتقادی، کار گروهی، رهبری و مهارت حل مسائل، مربی دریافت خواهند کرد.

این برنامه برای فارغ التحصیلان جدید برنامه های متمرکز بر رسانه های دیجیتال، مجسمه سازی، سرامیک و چاپ مناسب است و تجربه ای را در یک سازمان حرفه ای برای کسانی که به دنبال حرفه ای شدن، به عنوان تکنسین های استودیو یا دستیارهای تولید و یا کسانی که در جستجوی تحصیلات تکمیلی هستند، ارائه می دهد. متقاضیان باید از طریق ارائه نمونه کارهای خود در زمینه رسانه های گوناگون دیجیتال، مهارت های پایه ای را نشان دهند.

هزینه تحصیل هفتگی: 230.44 دلار

کمک هزینه زندگی روزمره: 61.00 دلار

هزینه ارسال درخواست: 65 دلار

مدارک لازم: درخواست آنلاین، انگیزه نامه، رزومه، نمونه کار، توصیه نامه، فهرست مهارت های فنی، استیتمنت

متقاضیان منتخب مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت و همه متقاضیان از وضعیت خود حدود هشت تا 10 هفته پس از مهلت درخواست مطلع خواهند شد.

مهلت ثبت نام: 14 اگوست 2019 (23 مرداد 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi