فراخوان رزیدنسی هنرمندان در آلمان

هنرمندان فرصت اقامت ۳ الی ۸ ماه در ZK / U برلین را خواهند داشت.

به گزارش گالری آنلاین، اقامتگاه ZK / U یک فضای تولیدی است که در آن هنرمندان محققان و دست اندرکاران می توانند در پروژه ها و ایده های فردی یا مشترک همکاری کنند.

این برنامه شامل یک قالب همکاری فعال برای مبادله متقابل فرهنگی‌ست، که در آن ساکنین فرصتی برای معرفی عمل خود به مخاطبان منتخب بدست می آورند.

علاوه بر این، ساکنان ZK / U این امکان را دارند که کارهای خود را در قالبی گسترده تر در زمان اجرای استودیوی باز دو ماهه، با ارائه برنامه ها و رویدادهای عمومی خود با مردم به اشتراک بگذارند.

فضای اقامتگاه شامل آپارتمانهای مبله استودیویی (نیمی از آنها دارای حمام خصوصی) و امکانات عمومی مانند آشپزخانه بزرگ، تراس، کتابخانه و یک پارک عمومی در اطراف محل اقامت است.

برای همراهان خاص، بسته به نوع استودیو-آپارتمان و مدت اقامت (3-8 ماه) هزینه اقامت بین 550 و 850 یورو در ماه است، که تمام هزینه های آب و برق و استفاده از محیط را نیز شامل می شود.

این رزیدنسی از سال 2012 شروع بکار کرده است.

توضیحات سازمان:

کمپانی ZK / U خود را آزمایشگاهی برای فعالیت های بین رشته ای، با محوریت پدیده "شهر" می داند.

کمپانی ZK / U با توجه به آنچه در آزمایشگاه شخصی خود رخ می دهد، مبادله بین المللی را در مورد مسائل جهانی ارتقا می بخشد.

این برنامه برای طیف وسیعی از رشته های هنری معاصر که مفهومی، مداخله گر و متنی است، باز است. کار در ZK / U توسط نقدهای نظری و عملی مبتنی بر زمینه های تحقیقات شهری، جغرافیا، مردم شناسی، شهرسازی، معماری و علوم انسانی انجام می شود.

کمپانی ZK / U به طور ویژه به ابتکارهایی که فضایی برای رویارویی و تبادل بین شهروندان با پیشینه های مختلف ایجاد می کند، علاقه نشان می دهد.

شیوه هایی که باعث می شود پیچیدگی های جهانی در یک زمینه محلی قابل درک باشد و پروژه هایی که اشکال تعلق محلی را در جوامع پس از مهاجرت تصور می کنند، از جمله موضوع های مورد نظر این رویداد است.

زبان های مورد استفاده در کار انگلیسی و آلمانی است.

تعداد استودیو ها: بین 11 تا 16 عدد است و بین ۱۱ تا ۱۶ هنرمند به طور همزمان در برنامه حضور دارند.

رشته های مورد نظر:

پرفورمنس، مجسمه سازی، هنرهای تجسمی، هنر موسیقی، نقد هنری


آیا انتظار می رود هنرمندان در طول اقامت خود یکی از موارد زیر را انجام دهند؟

نمایش عمومی یا سخنرانی عمومی در کارگاه

علاقه مندان به شرکت در این برنامه می بایست فرم ثبت نام را تکمیل و همراه با رزومه و مدارج تحصیلی و پروپوزال خود ارسال نمایند‌.

ثبت نام در این برنامه از بهار ۲۰۲۰ آغاز میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi