فراخوان رزیدنسی هنرمندان در هلند

برنامه رزیدنسی Artist Residencies Enschede با ارائه امکانات لازم برای هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی همراه با پرداخت 400 یورو حمایت مالی از هنرمندان علاقه مند جهت حضور در این برنامه سه ماه دعوت کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این برنامه رزیدنسی در شهر Enschede واقع در شرق هلند برگزار میشود. دانشگاه هنر ArtEZ / AKI در این شهر واقع شده است.

پس از انتخاب هیئت داوران این رویداد، 8 هنرمند در دوره های جداگانه دو نفره به مدت 3 ماه در این برنامه حضور پیدا می‌کنند. در ساختمان فضای نمایشگاهی وجود دارد که هرماه گشایش می یابد و گفتگو میان هنرمندان و مردم در آن اتفاق می افتد و در پایان دوره رزیدنسی هنرمند میتواند آثارش را در این گالری به نمایش بگذارد.

دوره 1: ژانویه - مارس.

دوره 2: آوریل-ژوئن.

دوره 3: جولای-سپتامبر.

دوره 4: اکتبر-دسامبر.

اتاق های خصوصی و کارگاه در طول برنامه در اختیار هنرمندان خواهد بود. همچنین هنرمندان به امکانات دانشگاه هنر دسترسی خواهند داشت.

این مرکز هر سال در ماه ژوئن یک جلسه انتخابی را برای سال بعد انجام می دهد. هنرمندان منتخب امکان استفاده از اتاق خصوصی، کارگاه، امکانات دانشگاه هنر، کتابخانه، اینترنت و گالری را به صورت رایگان خواهند داشت و 400 یورو از طرف مرکز برگزار کننده دریافت خواهند کرد.

هزینه سفر و مواد غذایی به عهده هنرمند خواهد بود.

جهت ارسال درخواست فرم آنلاین درخواست را تکمیل نمایید و آدرس وب سایت شخصی هنرمند، رزومه، استیتمنت و تصویر چند نمونه از آثار هنرمند را ارسال نمایید.

http://www.areholland.com/applicationform/


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود. (ارائه مشاوره برای اعضای سایت گالری آنلاین رایگان خواهد بود و دریافت خدمات دیگر نیز برای اعضا با ده درصد تخفیف انجام خواهد شد.)
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


مهلت ارسال درخواست: 1 ژوئن 2020 (12 خرداد 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi