بورسیه دانشگاه Concordia کانادا

رشته هنر درمانی، هنر درمانی خلاقانه

این رشته به شما امکان می دهد اشتیاق خود به هنر را با کار درمانی ترکیب کنید. هنردرمانگران با این شیوه به موضوع نگاه می‌کنند که چگونه تصویرسازی بصری می‌تواند به افراد در غلبه بر مسائل روان‌شناختی و رفع مشکلات عاطفی به روش‌هایی که زبان گفتاری نمی‌تواند، کمک کند. در این دوره شما برنامه های کاربردی گسترده ای را برای هنر درمانی ایجاد خواهید کرد، که مستقیماً با بیماران در کنار سرپرستان بخش کار می کنید. فرصت‌های استقرار شامل بیمارستان‌ها و مؤسسات مراقبت‌های بهداشتی، مراکز اجتماعی، مراکز سالمندان، و مدارس است.

به گزارش گالری آنلاین، گزینه Art Therapy یک برنامه حرفه ای است که توسط انجمن هنر درمانی کانادا و انجمن هنر درمانی آمریکا تایید شده است. فارغ التحصیلان، واجد شرایط عضویت در انجمن هنر درمانی Quebec هستند و میتوانند برای تعیین مشاور معتبر کانادایی که از طریق انجمن مشاوره و روان درمانی کانادا ارائه می شود، درخواست دهند.


شرایط پذیرش:

• مدرک لیسانس با 24 واحد در هنرهای تجسمی (18 واحد در هنرهای استودیویی و 6 واحد در تاریخ هنر، تئوری هنر، آموزش هنر یا معادل های مورد تایید). 24 واحد در روانشناسی (باید شامل دوره های روانشناسی مقدماتی، رشدی و غیرعادی، نظریه های شخصیت، و روش تحقیق یا معادل های تایید شده باشد). و مقدمه ای بر هنر درمانی (3 واحد).

• معدل کل نمره B یا بهتر قابل قبول است.

• سابقه کار قبلی در یک محیط بالینی، توانبخشی یا آموزشی قابل قبول است.

• تجربه مستقیم با فرآیند درمانی بسیار مطلوب است.

• مهارت درانگلیسی. متقاضیانی که زبان اصلی آنها انگلیسی نیست باید نشان دهند که دانش انگلیسی آنها برای ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته انتخابی خود کافی است.

دانشجویان بین‌المللی: با توجه به زمان انتظار مربوط به برآورده کردن شرایط ورود به کانادا و Quebec، دانشگاه متقاضیان بین‌المللی را تشویق می‌کند که زودتر درخواست دهند و مدارک خود را قبل از پایان مهلت ارسال کنند.

درخواست های دیرهنگام: اولویت با درخواست هایی است که به موقع ارسال شوند. در برخی موارد، ممکن است تا زمانی که فضای موجود وجود دارد به پذیرش برنامه ها ادامه دهند.


حداقل نمره مهارت زبان انگلیسی امتیاز آیلتس نمره کلی 6.5 و نمره هر مهارت کمتر از 6 نباشد.


آزمون انگلیسی DET – Duolingo: امتیاز بالاتر از 120

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمره زبان اینجا کلیک کنید.


زمان اپلایی: هر سال 15 ژانویه (25 دی 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi