پذیرش رشته هنر دانشگاه هنر شیکاگو (SAIC)

اصول و فنون روش‌های نوین تدریس و آموزش هنر در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شیکاگو همراه با کار در محیط های آموزشی و موزه ها به علاقه مندان آموزش داده می شود.

به گزارش گالری آنلاین، دوره کارشناسی ارشد آموزش هنر برای هنرمندان، هنرآموزان، طراحان، موزه داران، آموزگاران، برگزارکنندگان، فعالان و سایر متخصصانی که در تلاش برای ایجاد تحول در طیف گسترده ای از حوزه های فرهنگی و آموزشی به عنوان عوامل سازنده هستند، برگزار میشود. اهداف دوره MAAE عبارت است از تکنیک های پداکوژی (اصول و فنون و روش‌های نوین تدریس)، عدالت اجتماعی، هنر مشارکت اجتماعی، کار گروهی، طراحی پروژه و برنامه آموزشی مدرسه، محیط موزه و محیط های عمومی، رشد جوانان خلاق، شیوه های آموزش در موزه و طراحی و اکتیویسم (کنشگری) محیطی.

مشاغل شاخص در حوزه توسعه یافته آموزش هنر و طراحی

دوره MAAE به مطالعه در زمینه رشته توسعه یافته آموزش هنر و طراحی پرداخته و شرکت کنندگان را برای مشاغل مختلف هنر از جمله موسسات خدمات آموزشی و اجتماعی، موزه، گالری، دانشگاه، مراکز فرهنگی، سازمان های جامعه مدار، سازمان های مردم نهاد (NGO) و سایر سایت های آموزشی آماده می کند. دانشجویان این دوره با دانش عمیقی از نظریه های انتقادی مرتبط با شیوه‌های آموزش هنر، توسعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی، تجربیات کاری در جوامع مختلف، و شبکه گسترده و فارغ‌التحصیلان موسسه هنر شیکاگو (SAIC Art Education) که در سراسر جهان مشغول به کار هستند، فارغ التحصیل خواهند شد.

ساختار انعطاف پذیر برنامه درسی

دانشجویان می توانند دوره آموزشی MAAE با 36 واحد درسی اختصاصی را بصورت تمام وقت یا پاره وقت گذرانده و با توجه به رشته مورد علاقه، اهداف شغلی و سرعت پیشرفت مورد انتظار خود برنامه ریزی درسی خود را انجام می دهند.

دانشجویان تحقیقات و پژوهش میدانی را در محیط‌های دائمی آموزش هنر و همچنین در حوزه هایی چون محیط‌ گرایی، مناسبات اجتماعی، علوم، بهداشت، حقوق بشر و ادبی (literacy) دنبال می‌کنند.


مکان این دوره در شیکاگو فرصت های بیشماری جهت تعامل با فرهنگ های غنی و متنوع شهر در زمینه هنر و آموزش هنر فراهم می کند. دانشجویان در طول دوره تحصیلی MAAE به طور فعال از طریق کار میدانی که ممکن است در موزه، سازمان اجتماعی، سازمان آموزش هنر، موسسات غیرانتفاعی یا سایر مکان های مرتبط با اهداف یا علایق شغلی دانشجویان باشد، کاملا به فعالیت حرفه ای می پردازند.

مدارک مورد نیاز:

درخواست پذیرش آنلاین

ریز نمرات رسمی

دو اظهارنامه شامل انگیزه نامه و گزارشی از سوابق آموزشی و کاری و غیره (هر یک بین 500 تا 1000 کلمه)

دو توصیه نامه

رزومه

پورتفولیو الکترونیکی

نمرات آزمون زبان (تافل: 100، آیلتس: 7، دولینگو: 120)

هزینه اپلای: $45

مهلت اپلای: هر سال یکم دسامبر


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.


logo-samandehi