پذیرش هنر در دانشگاه لیدن هلند

کارشناسی ارشد هنر و فرهنگ برنامه ای بین رشته ای است که به شما امکان انتخاب دو تخصص را ارائه می دهد: تاریخ هنر و مطالعات موزه.

به گزارش گالری آنلاین؛ این دوره طیف گسترده ای از دروس انتخابی را ارائه می دهد که به دانشجو امکان می دهد تحصیلات خود را با توجه به زمینه های مورد علاقه خود ادامه دهد.

دانشجو پس از گذراندن این دوره، واجد شرایط برای طیف گسترده ای از حرفه ها در بخش های دولتی، خصوصی و غیرانتفاعی، از جمله موسسات فرهنگی، انتشارات، رسانه ها و روابط عمومی می شود. دانشجو همچنین واجد شرایط برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه خواهید بود.

فارغ‌التحصیلان هنر و فرهنگ دانشگاه لیدن در حال حاضر با شرکت‌هایی از جمله Hoogsteder & Hoogsteder، Sdu Publishers، ناشران Valiz، Primavera Press، The Repeat Group، Gavelers Auctioneers و Lyppens، و در مکان‌های هنری مانند BAK Utrecht و موزه‌هایی از جمله Haags Gemeentemuseum، Stedelijk. موزه آمستردام و موزه De Lakenhal در لیدن، کار می‌کنند.

این برنامه به دانشجو زمینه ای جامع در تاریخ، روش ها و تئوری های تاریخ هنر و موزه شناسی می دهد و در عین حال با فعالیت های موزه های معاصر نیز درگیر می شود.

دروس این رشته شامل نظریه انتقادی و مطالعات هنر جهانی و مطالعات موزه و مجموعه های هنری، تاریخ اواخر قرون وسطی و اوایل دوره مدرن، هنر معاصر و عصر دیجیتال، و همچنین فرهنگ های مجموعه و موزه در زمان های گذشته و حال است.

کارشناسی ارشد در هنر و فرهنگ یک برنامه آکادمیک چالش برانگیز است، با تاکید بر آموزش دانشجویان به عنوان محققان عالی و متفکران انتقادی برجسته.

مدارک لازم:

آیلتس 7

مدرک کارشناسی هنر

شهریه دانشگاه: 17716 یورو در سال

مهلت اپلایی: اکتبر 2022 (مهر 1401)

آغاز ترم: فوریه 2023 (بهمن 1401)

لینک اپلایی


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi