کارشناسی ارشد کیوریتوری هنر و سرپرستی برنامه های عمومی

دانشگاه South Bank لندن

این دوره در طول یک سال تحصیل تمام وقت، دانش آموزان را با مهارت های عملی، فکری و انتقادی مورد نیاز برای کار در زمینه مدیریت هنر معاصر و برنامه های عمومی مجهز می کند.

به گزارش گالری آنلاین، کارشناسی ارشد در مدیریت هنر و برنامه های عمومی در دانشگاه South Bank لندن، دانش نظری و درک فعلی و مرتبط را در زمینه سرپرستی هنر معاصر، و همچنین طیف وسیعی از فرصت های یادگیری مبتنی بر کار، توسعه متصدیان با کیفیت بالا و کاربردی و مرتبط ارائه می دهد. همچنین به دانش آموزان تجربه عملی از یک گالری عمومی فعال و پر جنب و جوش مانند گالری Whitechapel را ارائه می دهد که به خاطر نمایشگاه های پیشگام هنر مدرن و معاصر و برنامه رویدادهای عمومی مشهور است. دانش‌آموزان از همان ابتدا در شبکه‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرند و پایه‌ای عالی برای آینده شغلی آنها فراهم می‌کنند.

فرصت اشتغال برای آینده این برنامه در نظر گرفته شده است، زیرا یکی از اهداف اصلی آن ارائه راه های حرفه ای به دانش آموزان در دنیای هنر و صنایع خلاق به طور گسترده تر و حمایت از آنها برای دستیابی به موفقیت حرفه ای در این زمینه چالش برانگیز و سخت است. این دوره مهارت های قابل انتقال و همچنین فرصت هایی برای تعامل با سایر شرکا و شبکه های گسترده تر را ارائه می دهد.

دروس دوره ها شامل:

الزامات بقا برای صنایع خلاق

کار در دنیای هنر

نمایشگاه سازی

مضامین در هنر معاصر

تاریخچه نمایشگاه

برقراری ارتباط با عموم جامعه

مدارک لازم:

زبان انگلیسی: نمره آیلتس 6.5 (حداقل نمره هر مهارت 5.5)، تافل 90

ترجمه ریز نمرات و مدرک لیسانس مرتبط با هنر

انگیزه نامه

توصیه نامه

پر کردن فرم اپلای دانشگاه

پاسپورت معتبر

رزومه

مدت زمان دوره: 1 سال

شهریه: 17500 یورو در سال

هزینه زندگی لندن: 1137-2157 یورو در ماه


مهلت ارسال درخواست: ژوئن 2023 (خردادماه 1402)

تاریخ شروع دوره: سپتامبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

logo-samandehi