فراخوان بورسیه رزیدنسی موزه Sir John Soane’s انگلستان

هزار و پانصد پوند بورسیه برای اقامت سه ماهه در انگلستان برای هنرمندان و مهندسین معمار و طراحی صنعتی موزه Sir John Soane’s در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، موزه Sir John Soane’s، اولین نمونه باقی مانده از یک دفتر معماری فعال را در خود دارد. موزه به مناسبت دویستمین سال تاسیس خود، برنامه اقامتی را آغاز می کند. دفتر طراحی در قلب موزه قرار دارد.

اهمیت تاریخی موزه، آرشیو و مجموعه های آن به خوبی شناخته شده است. چیزی که کمتر شناخته شده است، کاری است که موزه با هنرمندان معاصر انجام می دهد و ارتباط موزه و مجموعه آن با هنرمندان، معماران و طراحانی که اکنون مشغول به کار هستند.

از سال 2023، هر سال به مدت سه ماه، در طول بهار (مارس تا می) و پاییز (سپتامبر تا نوامبر) میزبان دو نفر از علاقه مندان خواهند بود.

موزه در نظر دارد این فرصت هیجان‌انگیز جدید تا حد امکان برای تعامل با طیف گسترده‌ای از هنرمندان، معماران، طراحان و سازندگان در تمام مراحل حرفه‌شان باز باشد و شرایط فردی آنها را درک کند.

افراد در تمامی رشته ها میتوانند در این رویداد شرکت کنند اما ترسیم کردن و طراحی باید در عملکرد همه متقاضیان نقش اساسی داشته باشد.

موزه مشتاق است ساکنان را تشویق کند تا با بخش‌های مختلف موزه از جمله آرشیو، کتابخانه، آموزش و فعالیت‌های تجاری و غیره تعامل داشته باشند. و این قبل از مرحله مصاحبه بررسی می شود.

معیار انتخاب

انتخاب کنندگان به دنبال یک کارآموز با کیفیت بالا خواهند بود که از این فرصت جدید برای توسعه بهترین عملکرد خود استفاده کند و از اقامتگاه برای ارتقای بهترین کار موزه استفاده کند. نحوه استفاده از طراحی به عنوان بخشی از کار متقاضیان معیار اصلی انتخاب خواهد بود.

بورسیه: 1500 پوند به ازای هر هنرمند برای پوشش هزینه های مواد، سفر و سایر هزینه ها اهدا خواهد شد.

همچنین امکان اعطای کمک هزینه برای هر هنرمند به صورت موردی برای کمک به پوشش هزینه محل اقامت، بنا به صلاحدید مدیران پروژه وجود خواهد داشت. لطفاً توجه داشته باشید که این هزینه‌های سفر هنرمندان بین‌المللی یا هزینه‌های درخواست ویزا را پوشش نمی‌دهد.

نحوه ثبت نام:

مرحله 1

برای ثبت نام، فرم درخواست آنلاین را با مشخصات خود تکمیل کنید و سپس روی دکمه سبز رنگ «ارسال ورودی خود» کلیک کنید.

گام 2

پس از ثبت نام، می توانید در هر زمان قبل از پایان مهلت برای بارگذاری رزومه و تصاویر کار خود وارد شوید و جزئیات درخواست خود را نهایی کنید. این شامل موارد زیر خواهد بود:

انتخاب کنید که برای کدام اقامت می خواهید درخواست دهید: بهار یا پاییز 2023

حداکثر 6 تصویر از کارهای اخیر بارگذاری کنید

یک CV یک صفحه ای A4 بارگذاری کنید

یک شرح مختصر از اینکه چرا این برنامه را انتخاب کردید و این دوره چگونه به توسعه فعالیت شما کمک می کند؟

پروپوزال

روش‌های کاری ترجیحی، مکان‌های احتمالی در موزه و کدام بخش - در صورت وجود - می‌خواهید خود را با آن هماهنگ کنید

چه تجربه ای قبلاً ب در مشارکت عمومی داشته باشید

جزئیات سایر تعهدات کاری شما در طول دوره اقامت

نحوه ثبت اقامت خود


مرحله 3

پس از انتخاب آنلاین، فهرست کوتاهی از هنرمندان برای شرکت در مصاحبه دعوت می شوند.


تاریخ های کلیدی

آخرین مهلت درخواست: 4 اکتبر 2022 (012 مهر 1401)

هنرمندان از نتایج فهرست نهایی مطلع میشوند : 28 اکتبر 2022

هنرمندان برگزیده برای مصاحبه دعوت میشوند: 14 نوامبر 2022

هنرمندان برگزیده از نتایج مطلع میشوند: 21 نوامبر

اعلام عمومی Residency Artists: ژانویه 2023

اقامت بهار برگزار می شود : مارس - مه 2023

اقامت پاییز برگزار می شود سپتامبر - نوامبر 2023


ثبت نام در این رقابت رایگان است.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi