فراخوان رزیدنسی هنرمندان در فرانسه

مرکز Studio Faire یک فضای هنر معاصر در جنوب غربی فرانسه است که توسط هنرمندان اداره می شود و اقامتگاه هایی را برای هنرمندان تجسمی، عکاسان، طراحان، موسیقی دانان، محققان و متخصصان خلاق فراهم می کند.

به گزارش گالری آنلاین، Studio Faire اکنون برای اقامت 2 و 4 هفته‌ای در بهار 2023 بین آوریل و اکتبر هنرمندان را دعوت می‌کند. ساکنان در خانه، استودیوها و باغ‌های Studio Faire زندگی و کار می‌کنند.

این خانه در مرکز شهر شهر تاریخی Nérac، در منطقه خیره کننده Lot-et-Garonne در جنوب غربی فرانسه واقع شده است.

اقامتگاه ها فرصتی را برای تمرکز بر تحقیق و توسعه برای الهام بخشیدن به یک مجموعه جدید از کار یا توسعه یک پروژه موجود ارائه می دهند.

محل اقامت

یک اتاق خواب دو نفره (هم برای کار و هم برای خواب / 679 در 460 سانتی متر) در طبقه اول خانه، حمام مشترک (حداکثر با دو نفر ساکن دیگر) ارائه می شود. همچنین یک آشپزخانه و اتاق غذاخوری مشترک، به علاوه فضا در باغ برای استراحت و کار وجود دارد.

رشته ها، تجهیزات کار و کمک

این فراخوان آزاد برای هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی، نویسندگان، عکاسان، فیلمسازان، طراحان است.

هزینه ها:

50% باید دو ماه قبل از تاریخ شروع اقامت پرداخت شود.

دو هفته برای 1 نفر 895 یورو

چهار هفته برای 1 نفر 1790 یورو

جهت ارسال درخواست شرکت در این برنامه فرم درخواست شامل اطلاعات شخصی، بیوگرافی، استیتمنت، پروپوزال و ... را تکمیل و ارسال نمایید.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi