فراخوان رزیدنسی هنرمندان در نروژ

آتلیه آوستمارکا، واقع در نروژ، از هنرمندان و نویسندگان سراسر دنیا دعوت می کندتا فعالیت آزادانه هنری را در کنار طبیعتی بکر و زیبا تجربه کنند.

به گزارش گالری آنلاین، علاقه مندان می توانند با ارسال اطلاعات خود (از قبیل رزومه فعالیت های ادبی، هنری، تصاویر آثار و…) و پر کردن اطلاعات فرم تقاضا نامه برای اقامت هنری از ده روز تا سه ماه اقدام نمایند.

https://www.atelier-austmarka.com/application-for-recidensy

درصورت پذیرفته شدن، با در دست داشتن دعوتنامه از آتلیه به همراه مدارک لازم جهت دریافت ویزا به سفارت نروژ در ایران مراجعه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.norway.no/en/iran

فراموش نکنید که سفارت نروژ نیاز به اطلاعات کافی درباره فعالیت هنری شما دارد تا درخواست شما را به عنوان یک هنرمند بپذیرد.


نکاتی درباره اقامت در آوستمارکا

لازم است تا بتوانید به زبان انگلیسی و یا اسکاندیناویایی صحبت کنید.

هنرمندان هزینه اقامت در آتلیه را قبل از ورود پرداخت خواهند کرد و تمامی هزینه ها از قبیل سفر، بیمه مسافرتی، وعده های غذا و ابزار کار به عهده هنرمند خواهد بود.

در محل روستایی برگزاری اقامت یک فروشگاه قرار دارد که هنرمندان میتوانند غذا و لوازم معمول را در آنجا پیدا کنند.


رشته های مورد پذیرش:

هنر تجسمی، رسانه جدید، انیمیشن، فیلم، معماری، مجسمه‌سازی، نساجی، ادبیات


هزینه ها:

هزینه2 هفته (14 روز) 5268، -NOK

هزینه3 هفته (21 روز) 7676، -NOK

برای اقامت بیش از 3 هفته، درخواست خود را برای برHورد قیمت ارسال کنید.

حداکثر اقامت 3 ماه (12 هفته) است که 24000 کرون کرونه هزینه دارد.

جهت ارسال درخواست شرکت در این برنامه می بایست فرم آنلاین را در سایت فراخوان تکمیل نمایید. فرم شامل اطلاعات شخصی هنرمند، انگیزه نامه، آدرس وبسایت شخصی هنرمند و ... است.


مهلت درخواست:

مهلت درخواست در 8 فوریه، 8 می، 8 اوت و 8 نوامبر هر سال است.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi