فراخوان بورسیه رزیدنسی ARCUS Project

کمک هزینه رزیدنسی، اقامت و استودیو رایگان و هزینه سفر به ژاپن در برنامه رزیدنسی ARCUS برای هنرمندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، پروژه آرکوس فرصت هایی را برای هنرمندان نوظهور در زمینه هنر معاصر فراهم می کند تا خلاقیت و بینش هنری خود را پرورش دهند. این برنامه فرصت اقامت 90 روزه هنرمند در ایباراکی، ژاپن را فراهم میکند.

این برنامه به ویژه بر شیوه های مبتنی بر تحقیق تأکید دارد و نتایج اولیه این فرآیندها را در استودیوهای باز ارائه می دهد.

شرکت کنندگان کمک هزینه (630000 JPY)، بلیط هواپیما، یک استودیوی خصوصی، یک آپارتمان و غیره دریافت می کنند.

اقامتگاهی در استودیوی ARCUS که حدود یک ساعت از توکیو فاصله دارد، به شرکت کنندگان در این برنامه اجازه می دهد تا با صحنه هنر معاصر ژاپن در تماس باشند و همچنین تلاش های خلاقانه خود را در محیطی آرام و در عین تعامل با جامعه محلی داشته باشند.

مدارک لازم: فرم درخواست تکمیل شده (شامل اطلاعات تماس، استیتمنت 200 کلمه، پروپوزال 400 کلمه و ...) و رزومه هنرمند

متقاضی نباید دانشجو باشد مگر در مقطع دکتری و ساکن خارج از ژاپن باشد. همچنین دارای توانایی زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با سایر هنرمندان و کارکنان را داشته باشد.

دوره برنامه: 7 سپتامبر – 5 دسامبر 2023 (90 روز)

هزینه درخواست 3000 ین است.


مهلت ثبت نام: 12 می 2023 (22 اردیبهشت 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi