فراخوان بورسیه رزیدنسی استرالیا

محل اقامت رایگان همراه با 7500 دلار بورسیه در برنامه رزیدنسی هشت هفته ای The Farm Margaret River استرالیا برای هنرمندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، رزیدنسی مارگارت ریور به کاوش در ارتباط انسان با زمین از طریق هنر اختصاص داده شده است. این اقامت در یک دوره هشت هفته ای اجرا می شود و در این مدت هنرمندان در استودیوهای مستقل میزبانی می شوند. علاوه بر اقامت و پشتیبانی برای سفر در صورت نیاز، هنرمند یا گروه موفق کمک هزینه ای معادل 7500 دلار برای پوشش هزینه های خود دریافت می کند. خلاقان از همه رشته‌ها، مراحل حرفه‌ای و گروه‌های میتوانند، درخواست دهند.

مرکز شامل چندین استودیو و یک کارگاه است که امکان دسترسی به زمین های کشاورزی و بوته ها و چشمه های طبیعی را فراهم می کند. این برنامه با دعوت از هنرمندان برای کار در محل، به دنبال تعامل و یادگیری از زمین از طریق تمرین‌های تجربی، تحقیقات خلاقانه و زبان‌های بصری است. این اقامتگاه فضا و زمان را در اختیار هنرمندان قرار می دهد تا مکان ما را در محیط طبیعی، احاطه شده توسط زیبایی های باستانی جنوب غربی استرالیا، در نظر بگیرند.

رشته های مورد پذیرش:

هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، نویسندگی، رقص، تئاتر، نمایش عروسکی، مجسمه سازی، عکاسی، موسیقی معاصر، موسیقی کلاسیک، فیلم، و سایر اشکال چند رشته ای.

درخواست‌ها از 1 آوریل باز می‌شوند و در 1 آگوست 2023 بسته می‌شوند، زمان هشت هفته اقامت با هماهنگی هنرمند و استودیو بین فوریه و اکتبر 2024 انجام می‌شود.

هنرمندان از همه رشته ها، چه به صورت فردی یا گروهی میتوانند در این برنامه شرکت کنند.

متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

متقاضیان باید سطح خوبی از زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری داشته باشند.

اکیداً توصیه می شود که متقاضیان گواهینامه رانندگی استرالیایی یا بین المللی خود را داشته باشند، زیرا گزینه های حمل و نقل جایگزین در منطقه محدود است.

تعدادی از نتایج خاص برای اقامت وجود دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

هنرمندان باید یک مقاله بنویسند که منعکس کننده تجربه هنرمند و آثار ایجاد شده در اقامتگاه باشد. این نوشته ممکن است به صورت آنلاین منتشر شود.

هنرمندان باید تجربه ای را در ملک ارائه دهند که از طریق آن جامعه محلی بتواند با هنرمند و محل اقامت تعامل داشته باشد، مانند کارگاه، گفتگو، استودیوی باز، نمایشگاه یا تور.

هنرمندان باید بر اساس پیشنهادی که در درخواست ورود هنرمند برای اقامت و آثار قبلی هنرمند ارائه شده است، آثار هنری خاص سایت را در محل ایجاد کنند.

هنرمند تشویق می‌شود، اما موظف نیست، بخشی یا تمام آثار هنری خاص سایت را که به‌طور دائم یا موقت به برنامه اهدا کند.

بورسیه:

علاوه بر اقامت رایگان در استودیوهای هنرمندان مستقل، هنرمند یا گروه موفق کمک هزینه ای معادل 7500 دلار (مثلا GST) برای پوشش هزینه های خود دریافت می کند.

TFMR هزینه‌های سفر به برنامه را در صورت نیاز از محل زندگی هنرمند ترتیب، رزرو و پرداخت می‌کند و هنرمند را در محل اقامت خود در استودیو میزبانی می‌کند.

مدارک لازم:

1. فرم درخواست برنامه را به صورت آنلاین در سایت برگزار کننده تکمیل کنید.

2. آپلود 5 تصویر، صدا، متن و/یا ویدئو

3. فهرست مرجع کامل تصویر، صدا، متن و/یا ویدیو

4. بارگذاری رزومه (حداکثر 2 صفحه)

ارسال تصویر، صوت، متن و/یا ویدیو

مهم است که تصاویر، صدا، متن و/یا آثار ویدیویی با کیفیت خوب ارائه دهید که نشان دهنده یک عمل ثابت باشد - آنها نقش مهمی در ارائه برنامه شما به پانل خواهند داشت. در صورتی که منابع تصویر، صدا و/یا ویدیو در قالب صحیح ارسال نشده باشند، ممکن است برسی نشود. ارجاعات تصویر، صدا، متن و/یا ویدیو باید منعکس کننده جهت کاری شما باشد - ترجیحاً آثار در 5 سال گذشته خلق شده باشند.در صورتی میتوانید آثار قدیمی تر ارسال کنید که بتوانید دلیل مرتبط بودن آن با درخواستتان را نشان دهید،.

تصاویر

• فقط فرمت JPEG یا TIFF

• محدودیت اندازه فایل 2 مگابایت در هر تصویر

• تصویر باید دارای برچسب: نام خانوادگی_نام_1-5 باشد

سمعی

• گزیده ها باید حداکثر 3 دقیقه در هر مرجع باشد

• گزیده صوتی باید دارای برچسب: نام خانوادگی_نام_1-5 باشد

متن

• فقط فرمت PDF.

• گزیده ها نباید بیشتر از 300 کلمه در هر مرجع باشند

• گزیده متن باید دارای برچسب: نام خانوادگی_نام_1-5 باشد

فیلم ها

• فایل ها باید روی رایانه شخصی با VLC Media Player قابل پخش باشند

• گزیده ها باید حداکثر 3 دقیقه در هر ویدیو باشند

• گزیده ویدیو باید دارای برچسب: نام خانوادگی_نام_1-5 باشد

لینک فرم ثبت نام

برای اطلاعات و درخواست، به www.thefarmmargaretriver.com.au مراجعه کنید

برای سوال، به hello@thefarmmargaretriver.com.au ایمیل بزنید و با @thefarmmargaretriver در اینستاگرام و فیس بوک به روز باشید.


مهلت ثبت نام: 1 آگوست 2023 (10 مرداد 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi