کریستال های برنز از مجسمه دانیل آرشام بیرون می آیند

در فضای سبز پارک regent در لندن، مجسمه نیم تنه ای که تا حدی فرسوده شده، با برنز پتینه کاری شده، قرار دارد.

به گزارش گالری آنلاین، این اثر کار کسی نیست جز هنرمند نیویورکی daniel arsham که توسط نمایشگاه هنر frieze لندن دعوت شد تا با یک قطعه جدید در باغ مجسمه‌های موقت مشارکت کند که بخشی از برنامه بازنگری شده آن پس از دوره کووید است.

مجسمه چشمگیر و بزرگ با یک رونمایی دیگر توسط آرشام همراه است: یک قطعه عمومی برای Whiteley، یک خرده فروشی و فضای مسکونی جدید در یک مرکز خرید سابق در غرب لندن. این قطعه با عنوان "تابستان فرسوده" بر اساس مجسمه ای در سال 1911 از نمای اصلی سازه است که اولین بار توسط هنرمند فرانسوی paul gasq ساخته شد.اثر آرشام با قطعات برنز براقی که از قسمت‌های فرسوده بیرون می‌آیند، همراه است. این مجسمه با اتخاذ سبک خاص آرشام، در نهایت ترکیبی منحصر به فرد از زیبایی شناسی سنتی و معاصر را ارائه می دهد.

قطعه پارک regent اثر دانیل آرشام به شکل یک مجسمه نیم تنه باستانی فرسایش یافته است که در زمین فرو می رود. قطعات پاره شده از ضایعات فرسایش یافته سطح صاف آن را قطع می کنند در حالی که کریستال های برنز صیقلی از پوست فرسوده آن بیرون می آیند و سبک نمادین آرشام را مشخص می کنند.هنرمند این اثر موقت را با هدف جلب توجه رهگذران قرار داده است. این هنرمند در اکانت اینستاگرام خود فالوورهای خود را تشویق می کند تا آن را پیدا کنند، از آن عکس بگیرند و تصاویر را برای او ارسال کنند.

logo-samandehi