نمایشگاه سالانه فروش نوروزی گالری زرنا

گالری زرنا از روز سه شنبه 10 اسفندماه میزبان نمایشگاه آثار هنری کاربردی گروهی از هنرمندان شده است.

این نمایشگاه که در دو نوبت برگزار می شود، شامل شال های دست دوز، آیینه های متنوع، آثار خلاقانه هنری، تابلو موزاییک، سرامیک، آثار چوبی، زیورآلات و سفال است.

هنرمندان:

خدیجه شیرازی، فاطمه صالح، تینی شاوریانس، سپیده مترنم، فاطمه زاهدی

زوکنج سرامیک (هانیه کلاهچی و بهنام سوری)، ساناز طوبیان، زهره اخگان، مریم حسینی، زهرا رسول زاده نمین، مینا محمدی، نازی فراهانی شاه ابادی و فرزانه صالحی


به گزارش گالری آنلاین، نمایشگاه فروش سالانه گالری زرنا هرساله در اسفند ماه با هدف ارائه آثار هنری به مثابه عیدی، برگزار میشود.

زهرا رسول زاده نمین مدیر گالری و کیوریتور این نمایشگاه است، وی در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد: هدف اول فروش و بعد نمایش آثار است. تمامی هنرمندان گالری این تاریخ را بخاطر دارند و برای نمایش آخر سال با کارهای جدید خلاقانه حضور دارند.

این حرکت یک چالش برای هنرمندانی است که آثار کاربردی خلق میکنند، مانند سفال و سرامیک در قالب ظروف با اشکال متنوع و آثار منحصر بفرد و جنبه تولید انبوه ندارند. یکی از مختصات اثار هنری در این گونه نمایشگاه های اخر سال کوچک بودن و ارزان بودن آثار است .تا خریداران و مشتاقان آثارهنری بتوانند خرید کنند.

وی در ادامه افزود: موضوعی که در این نمایشگاه برای ما مهم است حمایت از هنرمندان وکمک به اقتصاد هنر است مخصوصا هنرمندان جوان که با شرکت در اینگونه نمایشگاهها که صرفا موضوع فروش مطرح است با سلیقه جامعه و قیمت واقعی آثار هنری اشنا میشود .

رسول زاده نمین در خصوص قیمت آثار هنری توضیح داد: به نظر من قیمت واقعی بودجه ای است که هنر دوستان برای خرید اثر هنری پرداخت میکنند مخصوصا در این شرایط سخت اقتصادی .
انتخاب اثر بر اساس چند گزینه است: خلاقیت، مدرن بودن، مانا بودن و قابل دسترس بودن و استفاده از رنگ های شاد و زیباشناسانه.

هنر کمک میکند تا زندگی قابل درک و زیبا به نظر برسد پس با تغییر فصل و آغاز نو خانه هایمان را با اثار هنرمندان جلوه تازه ای ببخشیم؛ و به هنرمند مجالی بدهیم برای دیده شدن و انگیزه ای برای ادامه کارهنری ماهنرمندان نیاز به دیده شدن و فروختن اثار هنریمان داریم.

وی در پایان افزود: گالری زرنا همیشه مشوق هنرمندان جوان سرتاسر ایران است و امیدوارم بتوانیم در این وادی سهم کوچکی در اقتصاد هنر داشته باشیم.
شعار ما عیدی به مثابه اثار هنری


اینستاگرام گالری: zarna gallery
اینستاگرام مدیر گالری: rasoulzadeh.namin

علاقمندان جهت بازدید و خرید آثار هنری می توانند 10 الی 13 اسفندماه و 18 الی 20 اسفندماه از ساعت 16 الی 21 به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین وصال و دانشگاه، کوی اسکو، پلاک 10، طبقه دوم مراجعه نمایند.

logo-samandehi