سرنوشتِ لنگه کفش گرانقیمتی که دزد بُرد!

چندی پیش خبرهایی از سرقت لنگه کفش یکی از مجسمه های پرویز تناولی در پارکی در تهران منتشر شد که در نهایت به انتشار مطلبی انجامید مبنی بر اینکه پرویز تناولی فردی را معرفی خواهد کرد تا این قطعه را مجددا طراحی کند و بسازد و هزینه هم توسط سازمان زیباسازی شهر تهران پرداخت می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، حالا چند روز پس از آن اتفاق، در پیگیری جدید این پرسش مطرح شده است که آیا در نهایت فردی که قرار است مجسمه را بازسازی کند، انتخاب و معرفی شد و اساسا روند بازسازی این اثر به کجا انجامید.

بر این اساس تندیس تناولی فرزند پرویز تناولی در این رابطه گفته: «صبح چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ملاقاتی داشتیم و در این رابطه صحبت کردیم. قرار شد فرمی که متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران است را به ما بدهند که پر کنیم. در این فرم قیمت ها برآورد خواهد شد؛ اینکه مثلا حدودا چقدر خرج وسایل و ابزار می‌شود. پس از اینکه این کار انجام شد، فردی که قرار است کار مرمت را انجام دهد، معرفی خواهیم کرد.»

او ادامه داد: «فعلا مشخص نیست چه کسی قرار است کار مرمت مجسمه پدرم را انجام دهد؛ چون اول باید اعلام کنیم که هزینه ساخت دوباره این لنگه کفش چقدر خواهد شد.»

logo-samandehi