نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران

نمایشگاه آثار راه یافته به «جشنوارهکارتون نوروز و گردشگری تهران»، روز سه شنبه 30 فروردین 1401 در خانه کاریکاتورایرانگشایش می یابد.

«جشنواره کارتون نوروز و گردشگری تهران» در استقبال از بهار و سال نو با هدف معرفی تهران به عنوان یکی از مقاصدگردشگری و همچنین بالا بردن روحیه نشاط در خانواده و جامعه، با استفاده از ظرفیت های مفهومیکارتون(طنز ترسیمی) از سوی خانه کاریکاتور ایران و با مشارکت ستاد گردشگری شهرداری تهران برگزار شد. در نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره، 73 اثر کارتون با موضوعات: باغ های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه ها و روایت ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آئین های نوروز و سال نو، ارائه شده است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه 30 فروردین1401 از ساعت15 تا 18 در خانه کاریکاتور ایران برگزار می شود و برای بازدید تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند برای بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا17، پنجشنبه ها ساعت 9 تا13 به استثنای روزهای تعطیل به خانه کاریکاتور ایران مراجعه نمایند.

نشانی: تهران، خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت،خیابان شهید داود گل نبی غربی، بعد از میدان احمدی روشن(کتابی)، پلاک 44 - خانه کاریکاتور ایران-تلفن: 22868600

logo-samandehi