«صبا» با «بر آستین وصال» به استقبال روز سعدی رفت


🔸موسسه فرهنگی هنری صبا با نمایشگاه خوشنویسی «بر آستین وصال» به سنت هرساله روز و هفته بزرگداشت شاعر عشق و غزل و حکمت، «سعدی شیرازی» را گرامی می دارد.

🔺به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این نمایشگاه که ساعت 17 عصر روز جمعه 9 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نگارخانه استاد فرشچیان این مجموعه گشایش می یابد، شامل 40 اثر از محمد انشائی هنرمند جوان حوزه خوشنویسی و موسیقی است که در قالب خط نستعلیق با دانگ های متنوع قلم ارائه می شود.
🔸ویژگی این مجموعه آن است که تمامی آثار آن برگرفته از اشعار قله بلند شیدایی و شیوایی، شاعر سخن پرور شیراز است و همزمان با روزهای بزرگداشت سعدی شیرین سخن و افتخار ادب پارسی به نمایش درمی آید.
🔺این هنرمند که دانش آموخته کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه تهران و نوازنده و مدرس برجسته موسیقی با سابقه حضور در کنسرتهای متعدد داخلی و خارجی و انتشار آلبومهای موسیقی است، در طی بیش از دودهه فعالیت مستمر، نمایشگاههای متعددی از آثار خوشنویسی و طراحی پوستر خود را در تهران، رشت و دیگر مناطق کشور برگزار نموده و سال گذشته نیز مرقع «فراقنامه سعدی» را با مشارکت «موسسه کتاب آرایی ایرانی» عرضه داشته است.
🔸نمایشگاه پیشین او در صبا، «ورق درخت طوبی» بود که سال 1393 و بازهم با مضمون شعرهای سعدی برگزار گردیده بود.
🔺«بر آستین وصال» تا 21 اردیبهشت همه روزه بجز روز های تعطیل از 10 صبح تا 20 عصر میزبان عموم علاقمندان هنر و ادب نفیس و فاخر ایرانی خواهد بود.
#موسسهفرهنگیهنری_صبا
#موسسه_صبا
#خوشنویسی
#گروههنرمعاصر
#art
#artgallerysaba
#artgroupmoaser

🖥 پایگاه خبری صبا:
www.saba.honar.ac.ir
🔵 صفحه اینستاگرام موسسه صبا:
www.instagram.com/Artgallerysaba

🔷 کانال تلگرام موسسه صبا:
https://t.me/artgallerysaba

logo-samandehi