معرفی هنرمندان در پایگاه خبری گالری آنلاین

برگزاری نمایشگاه آنلاین و گفتگوی اختصاصی

پایگاه خبری گالری آنلاین (اولین رسانه آنلاین تخصصی هنرهای تجسمی) با شماره ثبت ۸۳۰۵۰ از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می کوشد تا در راستایی معرفی هنرمندان گرامی همراه آنها بوده و آثار هنری هنرمندان را به مخاطب های داخلی و خارجی وب سایت و شبکه های اجتماعی گالری آنلاین که شامل هنرمندان، کیوریتورها و خریداران آثار هنری میشود، معرفی نماید.

با توجه به اهمیت روز افزون فضای مجازی در دوران معاصر، هنرمندان میتوانند از طریق نمایش آنلاین آثار خود همراه با مصاحبه و گفتگو اختصاصی در مورد فعالیت حرفه ای آنها مخاطب و خریداران داخلی و خارجی آثار خود را بیابند.

همچنین هنرمندانی که جهت شرکت در رویدادهای هنری نیاز به ارائه پورتفولیو دارند میتوانند از لینک معرفی هنرمند خود در سایت گالری آنلاین استفاده کنند.

لازم به ذکر است در راستای حمایت گالری آنلاین از هنرمندان گرامی، تمام هنرمندان به صورت مستقیم با خریداران در ارتباط خواهند بود و هیچ گونه درصدی از فروش دریافت نخواهد شد.

امکانات بسته معرفی هنرمند سایت گالری آنلاین

ایجاد صفحه اختصاصی دائمی در سایت گالری‌آنلاین برای هنرمند که در این صفحه موارد زیر درج میشود:

نمایش آنلاین آثار هنرمند

مصاحبه کتبی اختصاصی با هنرمند

بیوگرافی هنرمند

استیتمنت آثار هنرمند

نقد آثار هنرمند

همچنین معرفی هنرمند در اینستاگرام، تلگرام و فیسبوک گالری‌آنلاین نیز انجام خواهد شد.

یک هفته بنر در صفحه اصلی و تمام صفحات داخلی وب سایت گالری‌آنلاین برای هنرمند درج میشود.


علاوه بر این هنرمندانی که وب سایت آنها توسط تیم IT مجموعه گالری آنلاین طراحی و راه اندازی میشود میتوانند به مدت دو هفته از برگزاری نمایشگاه آنلاین بر بستر پایگاه خبری گالری آنلاین و خدمات معرفی هنرمند جهت معرفی خود و آدرس وب سایت حرفه ای شان در سایت و شبکه های اجتماعی گالری آنلاین (اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و واتس اپ) استفاده نمایند.

جهت آشنایی بیشتر با خدمات طراحی سایت اینجا کلیک کنید.

علاقه مندان به دریافت بسته معرفی هنرمند میتوانند درخواست خود را به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com و یا شماره واتس آپ 09194386513 ارسال نمایند.

logo-samandehi