گالری 303 نمایشگاهی از آثار جدید آلیچا کواد را افتتاح می کند

پتریکور عنوان نمایشگاه است که اشاره به رایحه خاکی متمایز دارد که پس از بارندگی در خاک خشک شده به مدت کوتاهی باقی می ماند، دارد.

به گزارش گالری آنلاین، گالری 303 افتتاح سومین نمایشگاه گالری را توسط هنرمند مشهور ساکن برلین آلیچا کواد اعلام کرد. در این نمایشگاه آثار جدید، اینستالیشن‌ها، مجسمه‌ها و آثار دیواری در مقیاس بزرگ، همه‌جانبه و همچنین مجموعه‌ای از موبایل‌های معلق و ایستاده که برای اولین بار در خارج از اروپا عرضه می‌شوند، نمایش داده می‌شود. این اولین نمایشگاه این هنرمند در نیویورک از زمان جشن گرفتن سفارش وی در سال 2019 برای موزه هنر متروپولیتن روف گاردن است. مفهومی اثیری عنوان نمایشگاه از تجربه زیسته هنرمند با ترکیب مفاهیم برگرفته از فلسفه، ریاضیات و علم، برامده است.

چندین موبایل با ترازوهای مختلف بالای سرشان شناور می شوند و از زمین بیرون می آیند، آرماتورهای ظریف آنها وزنی را که تحمل می کنند، نشان نمی دهد. صورت‌های فلکی سنگ‌های طبیعی به‌عنوان تصویر نمادین سیارات در حال چرخش یا ذرات در جای خود عمل می‌کنند که توسط نیروهای نادیده‌ای که قابل مشاهده هستند، نگه داشته شده‌اند. در مرکز نمایشگاه یک اینستالیشن جدید در مقیاس بزرگ قرار دارد: ماکتی از اتاقی در خانه هنرمند که از آجر شیشه‌ای شفاف ساخته شده است و فضایی برزخی در گالری ایجاد می‌کند تا بازدیدکنندگان از آن عبور کرده و مشاهده کنند

logo-samandehi