ممکن است شما را خنک تر کند، اما نه گرمتر!

به عنوان بخشی از جشن تولد 70 سالگی مونکلر، برند مد لوکس ایتالیایی که در فرانسه تأسیس شده است، از پیرپائولو پیچیولی، مدیر خلاق والنتینو دعوت کرد تا کت نمادین مایا را دوباره طراحی کند.

به گزارش گالری آنلاین، این طراح مد ایتالیایی هندسه لحافی لباس را دوباره تفسیر کرد و هر مربع را با گره های دست ساز متصل کرد تا یک نسخه کوتور از قطعه اصلی ایجاد کند. مدل‌ پف‌کرده ظاهری لوکس و در عین حال اسپرت ارائه می‌کند.

پیرپائولو پیچیولی امضای خود را به طرح مایاهای Moncler با تفسیر مجدد لحاف‌کاری سنتی و معرفی برش‌های اوریگامی مانند می‌دهد. لباسی که به تازگی رونمایی شده است جیب های پددار ارائه می دهد که در گوشه ها گره خورده است. این ژاکت دارای شکاف هایی بین هر مربع بالشتکی است که یک کت هنرمندانه را ایجاد می کند که می تواند بیشتر به عنوان یک بیانیه مد توصیف شود تا یک لباس بیرونی گرم. ویدئویی در وب‌سایت این برند مد، نگاهی از پشت صحنه این همکاری را ارائه می‌دهد، عکاس مشهور جهانی پلتون کریستن مک‌منامی را در حال الگوبرداری از این خلاقیت منحصربه‌فرد ثبت می‌کند.

پیرپائولو پیچیولی، طراح مد ایتالیایی، ششمین طراح است که مایا را برای جشن 70 سالگی Moncler دعوت به همکاری کرد. تاکنون پالم آنجلز، ریک اونز، تام براون، جیامباتیستا والی و هیروشی فوجی‌وارا از FRGMT در این مجموعه مشارکت داشته‌اند.

logo-samandehi