مجله هنری «مرصع» روی آنتن شبکه چهار سیما

مجله هنری «مرصع» با پرداختن به بخش مغفول هنر در کشور از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، مجله هنری «مرصع» تازه‌ترین برنامه شبکه چهار سیما در حوزه جدیدترین برنامه‌های هنری است که با اجرای اسماعیل باستانی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویدادهای هنری روز در فواصل مختلف با چهره‌ها و فعالان هنری گفت و گو می‌کند. گفت و گوهایی که هر یک در زمان‌بندی‌های کوتاه انجام می‌شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.

«پرونده» از بخش‌های این برنامه است که در آن متناسب با وقایع هنری روز، پرونده یک مساله هنری باز و به آن پرداخته می‌شود.

در بخش «گفت و گوهای ویژه» نیز با دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و فعالان هنر در فضایی چالشی، به موضوع مورد نظر پرداخته می‌شود. همچنین متناسب با مناسبت‌ها و وقایع هنری روز، خبرنگار برنامه، به جشنواره‌ها، محافل تئاتر و موسیقی و موزه‌ها سر خواهد زد و ضمن اطلاع رسانی، به تحلیل و ارزیابی آنها نیز پرداخته خواهد شد.

«مرصع» بنا دارد سراغ بخش‌های مغفول‌تر هنر در کشور برود و از رویکردهای برنامه پرداختن به چهره‌های جوان و کمتر شناخته در نقاط مختلف کشور در حوزه هنر است.

برنامه «مرصع» به تهیه‌کنندگی فرزام محبی، سردبیری محمد بخشایش و کارگردانی کیانوش الطافی در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می‌شود. بازپخش این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ است.

logo-samandehi