ایمان جسمی: جایزه ویستا مستقل است جایگاه خوبی میان هنرمندان دارد

ایمان جسمی گفت: جایزه ویستا چون یک رویداد مستقل است جایگاه خوبی میان مخاطبان و هنرمندان پیدا کرده است و خوشبختانه هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایران آرت، ایمان جسمی از برگزیدگان راه یافته به مرحله نهایی سومین جایزه ویستا است که این روزها ایده اش در نمایشگاه "خط سوم" در گالری ویستا به نمایش درآمده است.

او درباره ایده اثر خود گفت: این اثر به کارهای قبلی من مرتبط است که عنوان اثر «شوق» است. این کار خلق یک اتمسفر صوتی را نشان می‌دهد یعنی یک گذر را برای مخاطبان بازسازی کرده‌ام. این اثر با کارهای قبلی من دارای متریال مشترک است و دارای ترکیب‌بندی مشابه هستند.

جسمی در ادامه بیان کرد: جنس کارهای من مشخص است و امضای شخصی خودم را دارم. من در حوزه موسیقی هم فعالیت می‌کنم به همین دلیل از صداهای طبیعی استفاده می‌کنم و چیدمان‌های صوتی من شکل یکپارچه دارد.

وی درباره برگزاری جایزه ویستا تاکید کرد: جایزه ویستا جز معدود فرصت‌هایی است که شرایط کار کردن برای هنرمندان را فراهم می‌کند. جایزه ویستا سبب شده هنرمندان با انرژی بیشتری فعالیت کنند و به تجربه‌های جدید فکر کنند. این هنرمند خاطرنشان کرد: جایزه ویستا سبب شد من تغییراتی در کارهایم به وجود آورم که این تغییرات و تجربه‌های جدید برای من خیلی مهم و باارزش است. من در کارهایم موسیقی را به هنر تجسمی وصل کرده‌ام و جایزه ویستا شرایطی فراهم کرده تا هنرمندان بتوانند ایده‌های خود را ارائه دهند و مطمئن باشند که حمایت می‌شوند.

ایمان جسمی در پایان گفت: جایزه ویستا چون یک رویداد مستقل است جایگاه خوبی میان مخاطبان و هنرمندان پیدا کرده است و خوشبختانه هر سال بهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

نمایشگاه "خط سوم" تا چهارم بهمن ماه در گالری ویستا دایر است و آیین تجلیل از برگزیده سومین جایزه هنری ویستا عصر جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد جلیل شهناز برپا می‌شود.

logo-samandehi