چاپ سه بعدی مجسمه

برایان پیترز ماژول‌های مجسمه سازی شبکه شکل را برای «طناب چمنزار» به صورت سه بعدی چاپ میکند.

به گزارش گالری آنلاین، در کاوشی از قطعات پرینت سه بعدی به صورت کلی، این طراح برایان پیترز، یک چیدمان هنری عمومی بیرونی به نام «طناب چمنزار» را مجسمه‌سازی می‌کند. هنرمند آمریکایی ساختار پیچیده باغ‌های گیاه‌شناسی اولبریچ را با بهره‌گیری از بافت بوکولیکی و آب‌های آرام و آینه‌ای آن تکمیل کرد. قطعه نورانی و خاص سازه از نور، سایه و انعکاس در روز و شب استفاده می کند.

اکستروژن که به صورت یک قوس شبکه مانند شکل می گیرد، توسط سطح آب منعکس شده و به شکل یک استوانه کامل و یک دایره کامل تبدیل می شود. الگوی پرکننده پیچیده از چمن‌های دشت الهام گرفته و نور را به داخل و خارج نصب دعوت می‌کند.

"طناب دشت" برایان پیترز در باغ گیاه‌شناسی اولبریچ در مدیسون و ویسکانسین به نمایش گذاشته شد. در حالی که به نظر می رسد به آرامی در بالای استخر باغ شناور است، مجسمه بر روی پایه ای از بلوک های سیمانی ساخته شده است و دقیقاً بالای سطح آب قرار می گیرد.

طراح سازه موقت را به عنوان مجموعه ای متشکل از 80 بلوک جداگانه ساخته است. این مجموعه دارای شانزده طرح بلوک منحصر به فرد می‌باشد که در آن هر نوع بلوک بر اساس موقعیت آن در قوس به طور متغیر مخروطی می شود.بلوک های سرامیکی پرینت شده سه بعدی توسط برایان پیتر در استودیوی خود در پیتسبورگ، با استفاده از یک فرآیند سفارشی که او چندین سال در حال توسعه دادن به آن بوده است، طراحی و ساخته شد. پس از پرینت سه بعدی بلوک ها، هر بلوک با دست تصفیه می شود، لعاب می شود و در یک کوره پخته می شود.

logo-samandehi