هجوم صورتی های عظیم به داخل فروشگاه


غیرمنتظره‌ها و خلاقیت‌ها را می‌توان در هر جایی نمایش داد، این موضوعی است که فیلیپ کاترین با نمایش اثر آقای صورتی مانند یک جباب آدامس در میان فروشگاهی در پاریس به دنبال بیان آن به مخاطب است.




به گزارش گالری آنلاین، فیلیپ کاترین، هنرمندی خلاق و غیرمتعارف با حس شوخ طبعی است، وی از دوران قرنطینه برای تولید آثار هنری استفاده کرد. فیلیپ به عنوان یک هنرمند، نقاشی می کشد، رویا می بیند و جهان هایی را خلق می کند که در آن اشیاء، غذا، حیوانات و طبیعت زنده می شوند و واقعیت را به چالش می کشند.


فیلیپ کاترین این نمایشگاه را در امتداد دهلیز مرکزی فروشگاه بزرگ مشهور پاریس قرار دارد، و به فضای نمایشگاهی در طبقه دوم و در پنجره‌های واقع در خیابان سِور گسترش می‌یابد
وی در اثرش تحت عنوان آقای صورتی - یک شخصیت صورتی عظیم - به بررسی «لو بون مارش» می پردازد و سوژه با دوستان دیگرش که در فضای معماری فروشگاه نشسته اند، گپ می زند. این اثر مملو از طنز و خلاقیت است. مجسمه‌های صورتی مانند حباب آدامس غول‌پیکر هستند و افرادی که در مسیرشان از فروشگاه عبور می‌کنند، به سمت خود جلب می کنند.


در فضای نمایشگاه، هیچ چیز برای «فیلیپ کاترین» که اشیاء روزمره را از طریق نقاشی‌ها، طراحی‌ها، مجسمه‌ها و عکس‌هایش جذاب می‌کند، ممنوع نیست. با نمایش، هنرمند می‌خواهد به بازدیدکنندگان یادآوری کند که غیرمنتظره‌ها و خلاقیت‌ها را می‌توان در هر جایی نمایش داد، و اگر به دقت نگاه کنیم، همیشه می‌توانیم چیزی زیبا را در جایی پیدا کنیم.



logo-samandehi