آفرینش زندگی در اشیاء روزمره

وقتی من خاک رس را لمس کردم، همه چیز معنا پیدا کرد، این را هنرمند مجسمه ساز ساکن کالیفرنیا Woody De Othello در مورد آثارش بیان میکند.


به گزارش گالری آنلاین، Woody De Othello به‌خاطر سازه‌های سرامیکی و برنزی‌اش که شبیه اشیاء روزمره هستند، معروف است - تلفن‌های دوار، شیرآلات، چهارپایه‌ها و کنترل‌های از راه دور. همه این اقلام به عنوان مجسمه های برآمده، گاهی اوقات انسان شکل، دوباره تصور می شوند.



«خاک رس ماده‌ای است که زندگی خاص خود را دارد، بنابراین هر بار که با آن کار می‌کنید، بر اساس شرایط محیطی بیرون - فضای عاطفی شما، فضای فیزیکی شما - همه اینها را جذب می‌کند. من آن را به عنوان یک ماده دوست دارم، ماده ای که این قدر چالش برانگیز و متنوع است که می تواند کارهای زیادی انجام دهد." Woody می گوید.

اتللو که در اصل اهل میامی است، مدرک MFA خود را در سال 2017 از کالج هنر کالیفرنیا در سانفرانسیسکو دریافت کرد. او از آن زمان در منطقه خلیج، جایی که اکنون اتللو در آن مستقر است، توجه جدی را به خود جلب کرده است و نمایشگاه های انفرادی در جسیکا سیلورمن در سانفرانسیسکو و موزه هنر سان خوزه داشته است. در سال 2018، اتللو در نمایشگاه سه ساله "Bay Area Now 8" در مرکز هنرهای Yerba Buena (YBCA) در سانفرانسیسکو شرکت کرد.



تحسین رو به رشد او با نمایشگاه انفرادی در Art Basel در ساحل میامی و در Karma در نیویورک به سواحل شرقی گسترش یافته است. او همچنین در نمایشگاه های گروهی بین المللی در T293 در رم و گالری هیوارد در لندن شرکت کرده است. اخیراً، اتللو برای دوسالانه آینده ویتنی 2022 انتخاب شد. چیدمان او شامل پنج ظرف سرامیکی با دست‌هایی است که به طور پراکنده از کناره‌هایشان بیرون می‌آیند، بالای میزها و چهارپایه‌های قالب‌گیری شده قرار گرفته‌اند.

آثار اتللو نشان دهنده علاقه مداوم به القای زندگی در اشیاء به ظاهر پیش پا افتاده است. در طول تحصیل در مقطع کارشناسی، این امر عمدتاً از طریق نقاشی و چاپ انجام می شد، اما در طول تحصیلات تکمیلی، اتللو به سرامیک روی آورد. او ابتدا سعی کرد روی خاک رس بکشد - آزمایشی که او را به جایی رساند که اکنون مرکز تمرین اوست.






logo-samandehi