نمایش تاریخ طبیعی در گاگوسیان لندن

ترس از شکنندگی، و در نتیجه میل به انزوا و محافظت، ریشه آثار هنری هیرست را شامل میشود.



به گزارش گالری آنلاین، گاگوسیان لندن اولین نمایشگاهی را که به مجسمه های پیشگامانه دیمین هیرس اختصاص داده شده است، ارائه میکند. «تاریخ طبیعی» که اکنون در گالری مشاهده میشود، بیش از بیست نمونه از نمادین ترین نمونه ها را گرد هم می آورد که مربوط به سالهای 1991 تا 2021 است.
غیرممکن بودن مرگ در ذهن کسی که زنده است، اثر هنری تحریک آمیزی است که در سال 1991 ساخته شد و یک کوسه ببری 14 فوتی را نشان می دهد که در یک مخزن پر از ترکیب طبیعی نگهداری می شود. از آن زمان، او انواع حیوانات حفظ شده را به مجموعه «تاریخ طبیعی» اضافه کرده است، از جمله گوسفند، گاو، کبوتر و ماهی - که برخی از آنها به دو نیم شده، برش داده شده اند یا پوسته پوسته شده اند.

دیمین هرست در مورد آثار خود میگوید: «من کوسه هایی میخواستم که به اندازه ایی بزرگ باشند که شما را بخورد، و به اندازه کافی مایع داشته باشد تا بتوانید تصور کنید با آن در آنجا هستید.» نمایشگاه گاگوسیان لندن، آثار فرمالدئیدی از مجموعه «تاریخ طبیعی» این هنرمند را در یک دوره سی ساله به نمایش می گذارد، که بسیاری از آنها برای اولین بار با ارائه می شوند.

مجسمه ها که تجسم تلاش مداوم او برای پر کردن شکاف بین هنر و علم هستند، تعدادی حیوان مانند گوسفند ، گوساله ها را نشان میدهند . حیوانات در تانک های قاب سنگین نگهداری می شوند که از دهه 1990 عنصری از کار این هنرمند بوده است. متن نمایشگاه خاطرنشان میکند: «ویترین های هیرست ریشه در ترس از شکنندگی، و در نتیجه میل به انزوا و محافظت دارند». "با این حال، در نهایت، به عنوان یک رسانه موثر برای حفظ اشیاء و ایده هایی که آنها منتقل می کنند، هرست به این نتیجه می رسد که خود ایده حفظ در مواجهه با مرگ اجتناب ناپذیر بیهوده است."











logo-samandehi