زیبایی بازیافت بازنمایشی از تاریخ

رم کولهاس از OMA با جدیدترین نمایش خود، «زیبایی بازیافت» در Fondazione Prada مجموعه‌ای از مجسمه‌های یونانی و رومی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش گالری آنلاین، رم کولهاس «زیبایی بازیافت» را دعوتی برای در نظر گرفتن بی‌ثباتی گذشته توصیف می‌کند. این نمایشگاه به بررسی چگونگی تأثیر متن و زمان بر درک بیننده از آثار هنری، اشیاء و مجموعه‌های تاریخ می‌پردازد. وی می‌گوید: «ما سعی کردیم از پایه‌هایی که می‌شناسیم خودداری کنیم. این نمایشگاه در مورد استفاده مجدد (از عناصر باستانی) است و ما تصمیم گرفتیم برخی از مواد نمایشگاه های قبلی را که با هم برای Fondazione انجام داده بودیم، "بازیافت" کنیم.

همانطور که می توانید تصور کنید آرشیو خوبی از مطالب نمایشگاه وجود دارد. تمام قطعات شفاف قطعاتی هستند که می‌توانیم از آنها برای ساختن ساختارهای جدید استفاده کنیم. ما دوباره از آنها استفاده خواهیم کرد. ما همچنین می‌خواستیم برخی از محافظت‌های بسیار دقیق را نشان دهیم - چگونه آثار هنری از این نوع معتبر در جای خود نگهداری و ارسال می‌شوند. برخی از قطعات چوبی و "پای" مصنوعی الاستیک، قسمت‌های پایینی جعبه‌ها هستند که برای حفاظت لرزه‌ای عالی ساخته شده‌اند. این پیکربندی بیانی پیچیده، خودانگیخته و صادقانه دارد.

logo-samandehi