شبیه سازی جلوه های لباس مجازی

اثر YING GAO قلمرو فیزیکی مد را کاوش می کند.

به گزارش گالری آنلاین، طراح مد مستقر در مونترال، Ying Gao، با لباسهای رباتیک جدید بازمیگردد، این بار به دنبال دنیای NFT و متاورس برای الهام گرفتن است. جدیدترین لباسهای او که ظاهراً مانند موجودات گلدار تپنده و پیچ خورده است، شیشه، فلزات گرانبها و سیلیکون را در یک ماده چندشکلی ترکیب می‌کند که جلوه های لباس مجازی را شبیه سازی میکند. در مورد عنوان پروژه، '2 5 2 6'، گائو خاطرنشان می کند: «[این عدد] به تعداد ساعات سرمایه گذاری شده برای ایجاد این دو لباس، از ایده پردازی تا پایان، از خط اول طراحی تا آخرین بخیه پایان، اشاره دارد.

هر دو لباس مجموعه «2 5 2 6» ،در حالی که حرکات پیچشی و موجی آن توسط متخصص رباتیک Simon Laroche شبیه سازی شده، توسط Ying Gao مدیریت و ساخته شده است. این طراح مد توضیح می دهد: مواد به طور ویژه ای برای ایجاد این لباس ها بافته شده و ادغام شده اند.

یینگ گائو در پایان کار خود در مورد "2 5 2 6" می نویسد: "اگر نقش طراح مد این باشد که یک فرم و یک کارکرد را به موادی که برای پوشاندن بدن در نظر گرفته شده است آغشته کند، می توانیم در مورد مسئله لباس غیر مادی تعجب کنیم. همانطور که سفرهای ما به سوی ماوراء جهان تکرار می شود و کمتر تعجب آور می شود، مد دیجیتال به ناچار در بی نهایت احتمالات و عدم قطعیت ها آشکار می شود.

logo-samandehi