پیست مسابقه زرد در حیاط لوور

نمایش بهار تابستان 2023 لوییز ویتون

استودیوی PlayLab Inc مستقر در لس آنجلس برای نمایش لباس مردانه بهار تابستان 2023 لوییز ویتون در طول هفته مد پاریس، زمین بازی بزرگ‌نمایی شده با پیست مسابقه اسباب‌بازی پر پیچ و خم و زرد در موزه لوور ایجاد کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این نمایش در Carré du Louvre، یکی از حیاط‌های اصلی کاخ قدیمی پاریس، در 23 ژوئن برگزار شد و مجموعه‌ای را به نمایش گذاشت که به طور کامل توسط تیم استودیو Vuitton پس از درگذشت ویرجیل آبلو و آخرین مجموعه او برای این خانه در اوایل سال 2022 طراحی شده بود.

طراح PlayLab Inc یک پیست مسابقه اسباب‌بازی زرد روشن با مسیرهای پیچ در پیچی ساخت که 360 درجه جلوی دیوارهای موزه حلقه می‌زدند.

ویتون می‌گوید: «پیست مسابقه اسباب‌بازی کودکان غول‌پیکر به جاده‌ای آجری زرد برای تخیل تبدیل می‌شود: مسیری تکاملی برای ذهن که در آن فانتزی‌های کودکانه جان می‌گیرند».

بادکنک‌های قرمز غول‌پیکر که با آرم LV لویی ویتون تزیین شده‌اند، در سراسر حیاط و در بالای کف سنگفرش آن قرار گرفته بودند که تم کودکانه نمایش را بیش از پیش اغراق‌آمیز کرد.

رنگ‌های سبز پله‌های کف‌ سنگفرش را پوشانده بود، که در آن مهمانان در یک ردیف نشسته بودند که در امتداد دیوارهای پیست مسابقه امتداد داشت.

قبل از ورود مدل‌ها، یک راهپیمایی گروهی از The Marching 100 کار نمایش را آغاز کرد و به دنبال آن گروهی از رقصان پرچم لویی ویتون به اهتزاز در آودند.

کت و شلوارهای تزیین شده با هواپیماهای کاغذی چرمی، کیف هایی به شکل ماشین های اسباب بازی و سیستم های صوتی کوله پشتی بزرگ مفهوم بازی دوران کودکی را به مجموعه لباس های آماده منتقل کردند.

کت و شلوارهای تزئین شده با هواپیماهای کاغذی چرمی، کیف هایی به شکل ماشین های اسباب بازی و کلاه های کاغذی به سبک اوریگامی، مفهوم بازی دوران کودکی را به مجموعه لباس های آماده منتقل کردند.

پارچه‌های چاپ‌شده با نقوش کاشی و لباس‌های چرمی تزئین‌شده با نقش برجسته‌های قالب‌گیری‌های تزئینی فرانسوی به پیوندهای معماری آبلو و فضای داخلی قرن هجدهم محیط نمایش مرتبط است.

این برند می‌گوید: «نقاشی‌های گل‌دار ظریفی که در سقف‌های همان اقامتگاه یافت می‌شوند، منعکس کننده قرنیزهایی هستند که فضای داخلی کاخ معماری پاریس را تعریف می‌کنند.

"جلوه ای از رویاهای کودکی ما - افسانه ها، شکوه و هوس - این قلاب ها زیورآلات چرمی و کیف های قالب گیری شده را تزئین می کنند و در لباس های توری ظریف ظاهر می شوند."

در هفته طراحی میلان امسال، آلسی، کاسینا و برند لوکس خود آبلو، Off-White محصولاتی را عرضه کردند که طراح قبل از مرگش روی آنها کار می کرد.

برای کلکسیون کروز زنان لویی ویتون در سال 2023، نیکلاس گیسکیر - مدیر خلاق لباس زنانه این برند - از موسسه سالک لویی کان به عنوان محیط مجموعه عصر فضا استفاده کرد.

logo-samandehi