بازتعریف کاخ قرن 19 در قالب گالری هنری چگونه خواهد بود؟

مجموعه ای از گالری های هنری در بازسازی Palazzo Bocconi-Rizzoli-Carraro در میلان توسط معماران Mario Cucinella طراحی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، موزه هنر Fondazione Luigi Rovati، شامل دو طبقه فضای نمایشگاه، امکانات گفت و گو، اتاق نگهداری آثار، یک اتاق مطالعه متصل به کتابخانه Luigi Rovati Foundation در Monza و اتاق های برگزاری رویدادها، کتابفروشی، کافه و همچنین یک رستوران در طبقه بالای آن است.

دویست مجموعه برجسته از آثار باستانی Foundation’s Etruscan به صورت سفارشی ساخته شده و طراحی شده توسط معماران Mario Cucinella نمایش داده می شود. گالری های سنگ آهک از فضاهای دیگر گالری است که در طبقه "Hypogeum" مستقیما زیر کاخ قرار دارند.

یک پله سنگی معمایی در محل ورود به طبقه Hypogeum از ورودی خیابان Foundation’s وجود دارد. شامل دفتر بلیط فروشی، کافه اغذیه فروشی، و کتابفروشی با دسترسی به یک باغ که توسط استودیو Marilena Baggio (میلان) طراحی شده است و در آن طرح کلی گنبدهای موزه قابل مشاهده است. یک نیم طبقه نیز مربوط به دفاتر Luigi Rovati Foundation وجود دارد.

طبقه دوم محل برگزاری رویدادها و نمایشگاه های موقت است. طبقه سوم رستوران Andrea Aprea به نام سرآشپز مشهور میلانی نام گرفته است. مجموعه مطالعاتی Foundation در زیرزمین یعنی زیر طبقه Hypogeum نگهداری می شود.

این سفر معماری در میان زمان و فرهنگ، پیوند میان زندگی و زندگی پس از مرگ، گذشته، حال و آینده در طول هفت داستان، در واقع یک چالش مهندسی جسورانه است. Mario Cucinella با اشاره به دوره ای که در طول آن روبنای کاخ بر روی پایه های باریک موقت متعادل شده بود و طبقه خدمات در زیر آن حفاری شده بود، می گوید: ساختمان در یک نقطه عملاً در هوا معلق بود.

او اضافه می‌کند: «به طور تصادفی، این موضوع تعلیق در مفهوم گالری های باستان شناسی Etruscan نیز آشکار است. ما می خواستیم یک فضای معلق ایجاد کنیم. به همین دلیل است که گلدان‌های Etruscan روی پایه‌های تقریباً نامرئی قرار می‌گیرند و این تصور را ایجاد می‌کنند که در هوا شناور هستند.

logo-samandehi