فراخوان مسابقه نقاشی برای کودکان تهران

مسابقه نقاشی «شهری که من دوست دارم» از سوی شهرداری تهران و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «تهران شهری برای همه‌ی کودکان» و «شهری که من دوست دارم» موضوع‌های این مسابقه‌ی هنری است که در آن کودکان ۴ تا ۱۴ سال تهرانی می‌توانند شرکت کنند.

در این مسابقه که از سوی اداره‌کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و با مشارکت و همکاری کانون استان تهران برگزار می‌شود، کودکان تهرانی شهر خود را نقاشی خواهند کرد.

مهلت شرکت در این مسابقه هفتم شهریور ۱۳۹۸ و محل دریافت آثار، مراکز کانون و سراهای محله شهرداری اعلام شده است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به صورت مستقیم به نشانی تهران صندوق پستی ۱۸۵۵/۱۵۸۱۵ اداره کل آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال کنند.

قرار است داوری این آثار از سوی کارشناسان کانون استان تهران و داورانی از اداره‌کل آموزش‌های شهروندی شهرداری به صورت مشترک انجام شود.

در همین حال پس از ارزیابی و داوری نهایی آثار، برگزیدگان این مسابقه در مراسمی تجلیل خواهند شد و در مهر امسال نیز به مناسبت هفته ملی کودک نقاشی‌های برگزیده بر روی تابلوهای شهری تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

logo-samandehi