فراخوان اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان با همکاری انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و گروه ارتباط تصویری دانشگاه سمنان، اولین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور در حوزه کتاب، مطالعه و خواندن را برگزار می کند.

شرایط ارسال اثر به جشنواره:

- دانشجویان تا پیش از زمان دانش آموختگی می توانند در جشنواره شرکت نمایند (تشخیص اصالت دانشجویی با کارت دانشجویی و مکاتبه با دانشگاه محل تحصیل خواهد بود).
- هر دانشجو می تواند حداکثر سه کاریکاتور به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.
- اندازه کاریکاتورها حداقل 4A و حداکثر 3A با رزولوشن یا كیفیت تصویر ۳۰۰ dpi باشد.
- اصل آثار ارسال شده نباید در جشنواره دیگری شرکت کرده باشد یا در نشریه ای دیگر انتشار یافته باشد.
- دبیرخانه جشنواره اصل آثار را به طراحان بازپس نخواهد فرستاد و آثار مناسب از نگاه داوران در کتاب مجموعه کاریکاتورهای جشنواره منتشر خواهد شد.
- همراه با ارسال اثر، خلاصه ای کوتاه درباره طراح و نیز اشاره ای کوتاه به اصل طرح همراه با شماره تلفن و نشانی كامل به دبیرخانه ارسال گردد (حداکثر 300 کلمه).

به بهترین آثار از نگاه داوران، هدایای نفیسی به عنوان جایزه کاریکاتور برگزیده اهداء خواهد شد. نمایشگاهی از آثار رسیده به جشنواره نیز در تاریخ دوشنبه 15 مهرماه 1398 تا دوشنبه 22 مهرماه 1398 نیز برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال اثر: 30 شهریور 1398

اختتامیه جشنواره: دوشنبه 22 مهرماه 1398

برگزارکنندگان و حامیان: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، انتشارات دانشگاه سمنان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سمنان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان، گروه ارتباط تصویری دانشگاه سمنان

آدرس دبیرخانه:

سمنان، میدان استاندارد، روبروی پارک جنگلی سوکان، دانشگاه سمنان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد (دبیرخانه اولین جشنواره کاریکارتور کتاب، مطالعه و خواندن) کدپستی 19111-35131

شماره تماس دبیرخانه 31535134-023 ایمیل جشنواره: lib@semnan.ac.ir

درگاه ارسال آثار به جشنواره


منبع: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان

logo-samandehi