فراخوان دیوارنگاری «جداره های پیشانی و ورودی های جانبی تونل ها»

سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف ارتقاء بصری سیما و منظر شهری، زیباسازی مسیرهای شهری و فراهم کردن زمینه ایده پردازی و خلق تجربه های جدید رنگی در منظر شهری، حضور موثر رنگ در فضای شهری، فرصت بروز ایده‌های خلاق و بسترسازی مناسب برای حضور فعال هنرمندان و تعامل با مردم مهلت ثبت نام این فراخوان دیوارنگاری را تمدید می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ از همه‌ هنرمندان با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی برای شرکت در این فراخوان دعوت می گردد.

هنرمندان گرامی با گرایش‌های مختلف هنرهای تجسمی تا پایان روز دوشنبه مورخ 15/10/1399 مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام و ارسال آثار از طریق ایمیل به نشانی farakhan.tunnel@gmail.com اقدام کنند.

شرایط و قوانین:

- رعایت تمامی مقررات عرفی و حرفه‌ای در رویدادهای سازمان به ویژه عدم تعارض آثار با موازین اخلاقی و قانونی، الزامی است.
- رعایت کلیه قوانین مربوط به حق تألیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و پاسخگویی به کلیه عواقب قانونی آن بر عهده ارائه‌کنندگان آنها می‌باشد.
- در صورتی که در هریک از مراحل ارائه طرح، مراحل مختلف کارشناسی و داوری و حین یا پس از اجرای طرح‌ها، عدم اصالت طرحی محرز شود طبق نظر شورای هنری نقاشی دیواری و مدیران مربوطه اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.
- بررسی، کارشناسی، تأیید یا رد طرح‌ها به عهده اعضای هیأت داوری فراخوان است .
- آثاری که پیش از این در فراخوان های سازمان زیباسازی پذیرفته شده اند مجاز به شرکت در این رویداد نیستند.
- طرح های ارسالی هنرمندان پس از داوری عودت داده نخواهد شد .
- تصمیم‌گیری در خصوص اولویت بندی اجرای آثار با سازمان زیباسازی است.
- سازمان زیباسازی شهر تهران، حق استفاده و انتشار تصاویر آثار در سایت‌ها، گروه‌های خبری و مجازی، کاتالوگ، کتاب و غیره را دارد.
- عملیات کارگاهی در محل اجرای آثار با توجه به مقررات عمومی شهر و با رعایت مسائل زیست محیطی همراه باشد.
- حضور و مشارکت مستقیم هنرمند درفرآیند اجرای اثر در فضای شهری مورد تأکید است.
- بر بازدید حضوری از موقعیت های شهری موردنظر، تأکید می شود.
- پس از داوری و انتخاب ایده‌ها، به تشخیص هیأت داوران و مدیریت نقاشی دیواری در صورت نیاز، جلسات مشترک با مشاوره مدیر هنری این رویداد برگزار می شود که هنرمندان منتخب موظف خواهند بود در تمامی این جلسات حضور داشته باشند.
- عدم حضور به منزله‌ی انصراف از شرکت در فراخوان دیوارنگاری جداره های پیشانی و ورودی های جانبی تونل ها خواهد بود.

logo-samandehi