فراخوان کشوری ارسال آثار روز ملی خلیج فارس و روز معلم با محدودیت

از تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان سراسر کشور دعوت می شود جهت همکاری با مدیریت تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران آثار (حداکثر ۲ طرح) خود را با موضوع روز ملی خلیج فارس و روز معلم حداکثر تا پایان تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۰ به آدرس farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند.

نکات بسیار مهم

خواهشمند است علاوه بر ارسال کد ملی و شماره حساب بانک شهر نسبت به ارسال کد پستی همزمان با ارسال آثار اقدام نمایید.

بدیهی است به علت شرایط جدید پرداخت حق الزحمه هنرمندان در صورت عدم ارسال کدپستی سازمان قادر به پرداخت حق الزحمه نمی باشد.

هنرمندانی که برای نخستین بار و یا در فراخوان های گذشته مدارک شناسایی و کدپستی خود را ارسال نکرده اند همراه با ارسال آثار به این مهم اهتمام ویژه بورزند.

هنرمندان گرامی به دلیل اینکه نمی توان فایل های با حجم بالا را به صورت لایه باز ایمیل کرد نخست فایل های کم حجم را ایمیل نموده در صورت اینکه طرح شما جزو برگزیدگان بود فایل های اصلی را به شماره ای که متعاقبا اعلام میگردد تلگرام نمایید.

هنگام ارسال آثار علاوه بر درج کامل مشخصات فردی شماره تماس نیز ارسال گردد

شرایط فراخوان

آثار تولیدی در سه رده قیمت A 1500.000 تومان، B1.000.000 تومان و C750.000 تومان D 500.000 تومان پس از داوری و تایید اساتید، توسط سازمان زیباسازی شهر تهران جهت اکران در شهر تهران خریداری خواهند شد.

آثار پذیرفته شده به عنوان مجموعه بعد از داوری یک لول بالاتر خریداری خواهد شد.

کلیه حقوق مادی آثار خریداری شده متعلق به سازمان زیباسازی شهر تهران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02196044361 (آقای اینانلو) تماس بگیرید.

خواهشمند است نسبت به افتتاح حساب و ارایه شماره حساب بانک شهر نیز اقدام نمایید.

ابعاد

36 cm در cm 25 عمودی

25 cm در 150 cm افقی

با رزولوشن 300 dpi

خواهشمند است ابتدا جهت داوری فایل کم حجم اثر را ایمیل کرده و پس از برگزیده شدن توسط داوران فایل لایه باز و قابل چاپ را به شماره ای که متعاقبا اعلام می گردد ارسال نمایید.

دقت بفرمایید با توجه به اینکه کیفیت ارجح خواهد بود در تعداد آثار ارسالی محدودیت وجود خواهد داشت و هنرمندان تنها می توانند در موضوع روز خلیج فارس حداکثر ۲ اثر و در موضوع روز معلم حداکثر ۲ اثر ارسال نمایند.


منبع: سازمان زیباسازی شهر تهران

logo-samandehi