فراخوان جایزه هنری Arte Laguna

جایزه نقدی بیش 10 هزار یورو، شرکت در رزیدنسی و نمایش آثار در مکان های معروف Arsenale Nord ونیز از جمله فرصت های ایجاد شده در رقابت Arte Laguna برای هنرمندان است.

به گزارش گالری آنلاین، جایزه هنری Arte Laguna فرصتی در اختیار هنرمندان قرار می دهد تا به شبکه گسترده ای از تعامل و همکاری در سراسر جهان پیوسته و آثار خود را در پلتفرم آنلاین artelaguna.world به فروش برسانند.

این رقابت در رشته های زیر برگزار می شود:

نقاشی، مجسمه سازی و چیدمان، عکاسی، ویدئو آرت و فیلم کوتاه، پرفورمنس (هنر اجرا)، هنر دیجیتالی، گرافیک و کاریکاتور، لند آرت (هنر زمینی)، هنر شهری و هنر خیابانی، طراحی هنری.

هیئت داوران متشکل از مجموعه داران و مدیران برجسته از موزه های دایر درکشورهای مختلف، 120 هنرمند را انتخاب می کنند که در Arsenale Nord ونیز آثار خود را به نمایش خواهند گذاشت.


هر ساله جایزه Arte Laguna با مشارکت همکاران بین المللی عالیرتبه فرصت های زیر را در اختیار هنرمندان قرار می دهد که هر یک از هنرمند منتخب خود را جهت برخورداری از این جوایز ویژه انتخاب می کند.

- شرکت در رزیدنسی هنری

- نمایش آثار در گالری های هنری

- فروش آثار هنری

- شرکت در جشنواره و نمایشگاه ها

- شرکت در نمایشگاه های Veneto – The Land of Venice

- دریافت جایزه نقدی

هزینه ثبت نام:

هنرمندان زیر ۳۵ سال: 80 یورو + 22 درصد مالیات بر ارزش افزوده (97.60 یورو) برای ارسال 5 اثر

هنرمندان بالای ۳۵ سال: 100 یورو + 22 درصد مالیات بر ارزش افزوده (122 یورو) برای ارسال 5 اثر


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.


آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار: 31 ژانویه 2022 (11 بهمن 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi