فراخوان پنجمین جشنواره “شهر نگار قم”

جشنواره شهر نگار قم باهدف ارتقاء شاخص‌های هنری در منظر شهری و ساماندهی بصری و زیباسازی فضاهای شهری امسال برای پنجمین دوره برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قم، پنجمین دوره جشنواره شهر نگار قم برای جداره‌های شهری در جهت تأمین طرح‌های دیوارنگاری و نقاشی دیواری مدارس با موضوع “ماه و مهر” برگزار می‌شود.

موضوع جشنواره:

علم‌آموزی، تهذیب و عبادت، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، بازی‌های مدرسه، اشتیاق و نشاط است و همچنین ورزش و تحرک و نوستالژی کودکانه در دو بخش مدارس ابتدایی و متوسط و تقارن ایام نوروز با نیمه شعبان بهار مهدوی موضوعاتی است که در این دوره از جشنواره به آن پرداخته می‌شود.

شرایط شرکت در جشنواره:

فراخوان فقط در بخش طراحی بوده و شامل بخش اجرا نمی‌شود و اجرای آثار بعد از برگزاری فراخوان توسط کمیته فنی و هنری سازمان تصمیم‌گیری و واگذار می‌شود.

مالکیت طرح پس از خرید با سازمان زیباسازی بوده و تعدد اجرا و نحوه جانمایی و همچنین تمامی حقوق معنوی و مادی آثار برای سازمان زیباسازی شهرداری خواهد بود و همچنین رعایت کلیه قوانین مربوط به‌حق تألیف و طراحی اثر بر عهده فرستنده آثار بوده و پاسخگویی به کلیه قانونی آن بر عهده ارائه‌کنندگان آن‌ است.

تناسب سایز و فرمت ارسال آثار نیز باید بر اساس مقررات فراخوان بوده و بررسی، تأیید و یا رد طرح‌ها نیز تحت نظر هیئت داوری سازمان صورت می‌گیرد.

نحوه شرکت در جشنواره:

علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ 10 بهمن ماه ۱۴۰۰ با درج فراخوان مربوطه، از طریق ارسال CD , DVD به آدرس پستی قم- خیابان دل آذر، نبش کوچه ۲۵ بوستان شهدای آذر، سازمان زیباسازی شهر قم ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس تلگرامی @zibasazi_qomو شماره تلفن ۳۷۷۰۵۲۳۰- ۰۲۵ داخلی ۲۰۳ تماس حاصل کنند.

logo-samandehi