فراخوان رقابت Marker Design Challenge

تقدیر ویژه از زنان در معماری، موضوع رقابت Marker Design Challenge اعلام شده است.

به گزارش گالری آنلاین، مشارکت ارزشمند زنان در طراحی، سازه ها و شهرها اغلب در معماری نادیده گرفته می شود از این رو Breeders Bee با همکاری انجمن زنان در معماری و طراحی این رویداد را به نشانه بزرگداشت نقش مهم معماران و طراحان زن برگزار می کند.

این رقابت از شرکت کنندگان دعوت می کند تا نشانی عینی که توسط یکی از زنان دنیا طراحی شده باشد طراحی کنندکه بتوان آن را در مجاورت بنا یا چشم انداز دلخواه خود نصب کنند. این نشان می تواند به شکل لوح، بنای یادبود، نقاشی دیواری، مجسمه، نماد، هنر خیابانی و یا حتی به صورت فیزیکی در یک سنگ بنا تعبیه شده باشد.

هدف از طراحی این نشان به نمایش گذاشتن عنصر غیر قابل رویت هویت طراحی است که بستری (کانتکست) به ساختار افزوده و گواه بر تأثیر و نقش زن طراحی است که آنها انتخاب کرده اند. این نشان باید با تاریخ زنان در معماری مرتبط بوده و بتواند انگیزه بخش دیگران و در عین حال باعث ارتقای آن جامعه شود. نشان طراحی شده باید از قدرت سازگاری بالا با شرایط جوی و فصلی مختلف باشد.

شرکت‌کنندگان آزاد هستند خلاقیت خود را کاملاً در اجرای طرح بکار گیرند و محیط اجتماعی پیشنهادی آنها نیز محیطی باشد که بنا به ایده آنها بیشترین بهره را از نصب نشان طراحی شده ببرد.

شرکت کنندگان با افزودن نام زنان به نماد طراحی شده خود نقش فعالی در حفظ میراث و تجدید نظری در سوابق فرهنگی زنان شاغل در محیط های انسان ساخت خواهند داشت.


شرکت در این رقابت برای همه آزاد است و شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا تیمی (حداکثر 4 نفر) در این رقابت شرکت کنند.


جوایز:

در این رقابت 3 برنده اصلی، 2 برنده جایزه ویژه و 6 برنده لوح تقدیر برگزیده خواهند شد. Bee Breeders در مجموع 6000 یورو (6755 دلار) جایزه نقدی به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا خواهد کرد:

نفر اول - 3000 یورو

نفر دوم - 1500 یورو

نفر سوم - 500 یورو

6 برنده لوح تقدیر

جایزه دانشجویی ARCHHIVE :500 یورو + 50 یورو کارت هدیه ARCHIVE BOOKS

جایزه پایداری AAPPAREL :AAPPAREL - 500 € + 500 یورو + 50 یورو کارت هدیه AAPPAREL.com


مهلت و هزینه ثبت نام:

ثبت نام به موقع: 18 دسامبر - 4 فوریه (27 آذر تا 15 بهمن 1400)

هزینه ثبت نام بموقع برای معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 105 یورو و برای دانشجویان 95 یورو

ثبت نام متاخرین: 5 فوریه - 30 مارس (16 بهمن 1400 تا 10 فروردین 1401)

هزینه ثبت نام متاخرین برای معماران / علاقمندان / شرکت ها: 125 یورو و برای دانشجویان 105 یورو

آخرین مهلت ارسال: 13 آوریل 2022 (24 فروردین 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi