فراخوان رقابت هنرمعاصر Wells

اقامت دو هفته ای رایگان فرانسه، 2 هزار پوند جایزه نقدی و دیگر جوایز در رویداد هنرهای تجسمی معاصر Wells لندن در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، برنامه جوایز هنر معاصر Wells یک مسابقه آزاد بین‌المللی در زمینه هنرهای تجسمی معاصر است که حضور پررنگی در دنیای هنر لندن ایجاد کرده است.

ورود برای هنرمندانی که در رشته های نقاشی، مجسمه سازی، طراحی، چاپ، عکاسی، چیدمان یا ویدئو کار می کنند، آزاد است. هنرمندان می توانند حداکثر چهار اثر را وارد کنند.

شهرت و گستردگی بین المللی این رقابت در سال های اخیر از طریق حضور آنلاین نمایشگاه به شدت افزایش یافته است.

هزینه ورودی 15 پوند (تقریباً 20 دلار آمریکا) یا 12 پوند برای دانشجویان فعلی است. اگر دانشجو هستید، می توانید با استفاده از کد WAC22student در هنگام پرداخت، یک اثر را به صورت رایگان وارد کنید. 90 دانشجوی اول که وارد شوند از این تخفیف برخوردار خواهند شد.

ورود از سراسر جهان برای همه هنرمندان بالای 18 سال آزاد است.

جوایز:

• جایزه Howden Art Award: دو هزار پوند به یک هنرمند تعلق می گیرد

• جایزه منتخب مردم: 500 پوند

•برنده NG Art Creative Residency: برنده جایزه اقامت دو هفته ای رایگان در NG Art Creative Residency در Eygalieres، فرانسه دریافت خواهد کرد.

جهت شرکت در این رقابت، ابتدا و پیش از تکمیل فرم ثبت نام می بایست در سایت برگزار کننده ثبت نام نمایید. جهت ثبت نام در سایت اینجا کلیک کنید.


ثبت نام در این رقابت به صورت آنلاین در سایت برگزار کننده انجام میشود و می بایست فرم ثبت نام را در سایت تکمیل و ارسال نمایید. همچنین پرداخت آنلاین نیز در سایت برگزار کننده انجام میشود.


مهلت ثبت نام: 25 آوریل 2022 (5 اردیبهشت 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi