فراخوان جایزه کتاب های مصور Compostela

رقابت بین المللی کتاب مصور اسپانیا با ارائه 9 هزار یورو جایزه نقدی و چاپ کتاب منتخب تا 23 اردیبهشت به صورت رایگان آثار هنرمندان تصویرگر را دریافت میکند.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه توسط اداره آموزش انجمن شهرداری Santiago de Compostela و با همکاری انتشارات KALANDRAKA مستقر در اسپانیا، برگزار می شود.

شرکت کنندگان باید پروژه خود را در قالب کتاب مصور ارائه دهند؛ کتابی که در آن داستان فقط از طریق تصاویر یا همراه متن که تکمیل کننده یگدیگر باشند، روایت شده باشد.

کتاب‌ ها باید به یکی از زبان‌های رسمی شبه جزیره ایبری (گالیسی، کاتالانی، باسکی، اسپانیایی کاستیل و پرتغالی) ارائه شود؛ اوریجینال و منتشر نشده باشند.

شرکت کنندگان می توانند پروژه خود را در ابعاد، تکنیک و فرمت دلخواه ارائه دهند اما تعداد صفحات داخلی نباید بیش از 40 صفحه باشد.

نحوه و شرایط ارسال:

• شرکت کنندگان باید پنج کپی از متن، سه نسخه اصل از تصاویر به همراه 5 کپی رنگی از هر یک ( در صورت استفاده از تکنیک های دیجیتالی ، باید نسخه چاپ شده با وضوح بالا ارسال شود. ) ارسال نمایند. همچنین باید لی آوت کامل کتاب ( نسخه چاپ شده همراه با طرح ، متن و تصاویر که تا حد امکان به طرح نهایی نزدیک باشد) را ارسال کنند.

• شرکت کنندگان نباید نام خود را بر روی کتاب قید کنند اما می توانند از نام مستعار یا تخلص خود بر روی کتاب استفاده کنند. مشخصات فردی شرکت کنندگان باید در پاکت سر بسته ارسال شود. ( نام کتاب، تخلص یا نام مستعار بر روی پاکت و نام کامل شرکت کننده ، آدرس پستی ، شماره تلفن و ایمیل ، به همراه یک نسخه کپی از کارت شناسایی یا گذرنامه و شرح حال کوتاه نویسنده در داخل پاکت)

نام نویسنده نباید بر روی بسته پستی قید شود .

شرکت کنندگان باید پروژه های خود را به آدرس زیر ارسال نمایند:

Registry of the Town Council of Santiago de Compostela ( Presidente Salvador Allende nº. 4, 15705, Santiago de Compostela, A Coruña, Spain(

“XV Premio Internacional COMPOSTELA de Álbum Ilustrado”.

جوایز:

برنده این رقابت جایزه نقدی به مبلغ 9000 یورو دریافت خواهد کرد . جایزه نقدی زمانی پرداخت خواهد شد که نویسنده یا نویسندگان لی آوت نهایی و آماده برای چاپ کتاب را ارائه دهند.

کتاب برنده توسط انتشارات Kalandraka در نوامبر 2022 منتشر خواهد شد.

شرکت در این رقابت برای عموم آزاد و رایگان است.

آخرین مهلت : 13 مه 2022 (23 اردیبهشت 1401)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi