فراخوان رزیدنسی هنرمندان در فنلاند

این برنامه به دنبال هنرمندان معاصر حرفه ای از تمام رشته هایی است که طبیعت و ساحل اطراف می تواند موضوع جالبی برای کار کردن آنها باشد.

به گزارش گالری آنلاین، فضایی برای فکر کردن و زمانی برای توسعه یک ایده جدید یا برای ادامه یک کار در حال پیشرفت ارائه می‌شود.

کورپو جزیره ای در وسط مجمع الجزایر تورکو است که در جنوب غربی فنلاند قرار دارد و حدود 1.45 ساعت با اتوبوس از تورکو فاصله دارد.

این محل در کنار دریا در یک آپارتمان کوچک واقع شده است. اقامتگاه AARK بسته به نیازهای هنرمند و سایر متخصصان هنری که از آن بازدید می کنند، می تواند یک خلوتگاه آرام و همچنین یک محیط اجتماعی تر ارائه دهد. یک جلسه غیررسمی هفتگی در اقامتگاه ترتیب داده شده است.

فضاها و هزینه های 2023

چهار استودیو/ آپارتمان یک نفره و یک استودیو/ آپارتمان دو نفره وجود دارد. کل خانه را می توان برای گروه های بزرگتر متخصصان هنر استفاده کرد.

هزینه هر نفر ماهانه 620 یورو است و برای هر نفر همراه 270 یورو اضافه میشود.

مبلغ 150 یورو پیش پرداخت، پس از تأیید هنرمند دریافت میشود.

برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد هزینه اینجا را کلیک کنید


مدارک لازم:

فرم پر شده ثبت نام

آدرس لینک وب سایت هنرمند و یا فایل PDF پورتفلیو

رزومه هنرمند

انگیزه نامه

شما می توانید در هر زمان سال برای اقامت درخواست دهید. 2 تا 3 بار در سال فراخوان های آزاد برپا می‌شود.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi