اعلام زمان ثبت‌نام مجدد در کنکور سراسری ۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم آمدن امکان مجدد برای ثبت‌نام متقاضیان جا مانده از کنکور سراسری ۹۹ خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه زرین آمیزی روز دوشنبه اظهار داشت: داوطلبان شرکت در پذیرش دوره های روزانه، نوبت دوم، مجازی، نیمه حضوری، پردیس های خودگردان، دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی، پیام نور و آزاد اسلامی که تاکنون موفق به ثبت نام در کنکور سراسری سال ۹۹ نشده اند، در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه امکان نام نویسی در این آزمون را دارند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org بر اساس اطلاعیه های درج شده در این پایگاه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبانی که پیش از این موفق به ثبت نام در آزمون سراسری شده اند در این زمان اعلام شده نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات، از امکان ویرایش برخوردار می شوند.

زرین آمیزی یادآور شد که مهلت پیشین ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۹ یک بار در ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه و یک بار دیگر در ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه فعال بود.

وی همچنین گفت: در مهلت های پیشین ثبت نام کنکور سراسری 99، یک میلیون و 352 هزار و 143 نفر ثبت نام کردند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، زمان برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ تغییر کرد و در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می شود.

logo-samandehi