تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از در نظر گرفتن فرصت مجدد برای ثبت نام جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در بهمن ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کنندگان بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور روز پنج شنبه ۲۸ آذر به پایان رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: به منظور تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ثبت نام کرده‌اند، اطلاعات ثبت‌نامی از دوشنبه ۱۴ بهمن و تا چهارشنبه ۱۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و تمام متقاضیان مذکور می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه و اطلاعیه اصلاحات نسبت به کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

دکتر توکلی اظهار کرد: همچنین به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که از ۱۴ بهمن تا ۱۶ بهمن ۹۸ نیز این دسته از متقاضیان بتوانند در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام تعداد ۴۸۱ هزار و ۸۲ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

توکلی گفت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه، تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

logo-samandehi