آغاز مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان ارشد از روز گذشته

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از روز سه شنبه ۱۴ مرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فرم خوداظهاری خود را تکمیل کنند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ روزهای پنجشنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد برگزار خواهد شد و همه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد لازم است از روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد به سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و ضمن تکمیل فرم خوداظهاری، پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی ارائه کنند.

همچنین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا فردا چهارشنبه ۱۵ مرداد ادامه دارد و داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت آزمون مراجعه کنند و براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبان آزمون ارشد که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید پرینت کارت شرکت در آزمون رشته دوم خود را نیز از درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد تعیین شده است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در دور اول خوداظهاری مشخص شد تعداد ۸۵ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد به ویروس کرونا مبتلا هستند. بنابراین به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کووید-۱۹ شده‌اند(اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

logo-samandehi