کارت آزمون ارشد از فردا توزیع می شود

کارت ورود به جلسه بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از فردا بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای شرکت در جلسه امتحان باید از فردا ۲۵ اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ... و اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری و ... از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کرده و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=۲&id=۷۶۵۸ منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ تدابیر لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.

در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و ۳۰۷ هزار و ۳۰۳ داوطلب مرد هستند.

با توجه به اینکه ۲۰ درصد معدل مقطع کارشناسی به صورت تراز در نمره کل داوطلب اعمال می‌شود و میانگین معدل مقطع کارشناسی ناپیوسته و معدل مقطع کاردانی به صورت تراز شده اعمال خواهد شد، لازم است داوطلبان دقت کنند در صورتی که مغایرتی در معدل درج شده بر روی کارت ورود به جلسه مشاهده کردند، بلافاصله در سایت سازمان سنجش اقدام به ویرایش معدل کنند.

مغایرت معدل اظهار شده توسط داوطلب با معدل مندرج در مدرک کارشناسی موجب لغو قبولی در کد رشته قبولی داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد می‌شود، لذا داوطلبان باید در این مورد دقت کامل داشته باشند.

logo-samandehi