تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دكتری (Ph.D) نیمه متمركزسال 1397 اعلام شد


نتایج مرحله اول آزمون ورودی دوره دكتری (Ph.D) نیمه‌متمركز سال 1397 در روز دوشنبه مورخ 97/01/27 در قالب كارنامه اولیه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار داده می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، كلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذكور و وارد كردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه، سال تولد) نسبت به رؤیت كارنامه اولیه اعلام نتیجه اقدام نموده و درصورت لزوم از آن پرینت تهیه نمایند. ضمناً آن دسته از داوطلبانی كه مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای كه به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به انتخاب كد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس كدرشته‌ محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند.

اطلاعیه تكمیلی درخصوص زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

logo-samandehi