تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه جاری خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای آن دسته از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی PHD سال ۹۹ در هشت گروه آموزشی و ۳۴۵ کد رشته امتحانی شامل ۱۶۳ کد رشته گروه آزمایشی علوم انسانی، ۴۵ کد رشته علوم پایه، ۶۰ کد رشته گروه فنی و مهندسی، ۳۵ کد رشته گروه کشاورزی، ۷ کد رشته هنر، ۲۶ کد رشته دامپزشکی و ۹ کد رشته زبان‌های خارجی ، برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی غیر انتفاعی، غیر دولتی و همچنین پردیس خودگردان دانشگاه‌ها برگزار می شود مهلت ثبت نام در این آزمون که از روز چهارشنبه ۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده بود تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه تمدید شد.

دکتر توکلی از ثبت نام بیش از ۸۶ هزار داوطلب در آزمون دکتری ۹۹ خبر داد و خاطر نشان کرد: افرادی که تا کنون نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کردند نیز می توانند در مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود در این آزمون اقدام کنند.

به گفته وی، کارت ورود به جلسه آزمون روز سه شنبه ۶ اسفند ماه آغاز می شود و مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا روز پنج شنبه ۸ اسفند ادامه دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون دکتری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز جمعه نهم اسفند ماه سال ۹۸ در حوزه‌های امتحانی تعیین شده، برگزار می‌شود.

logo-samandehi