فراخوان رزیدنسی هنرمندان در پاریس


برنامه L'AiR Arts در پاریس، به مدت دو هفته میزبان هنرمندان حیطه هنرهای تجسمی خواهد بود.

به گزارش گالری آنلاین، در طول این برنامه هنرمندان از محله های مختلف هنری پاریس را دیدن می کنند، از جمله Montparnasse، Montmartre، Belleville و Marais و از استودیوی هنرمندان تاریخی که بسیاری از آنها به طور معمول برای عموم بسته است، بازید میشود و همچنین از آکادمی های هنری، گالری ها و فضاهای فرهنگی دیگر دیدن میشود.
این برنامه شامل یک سفر روزانه به مکان های هنری خارج از پاریس مانند Barbizon یا Auvers-sur-Oise، روستاهای معروف فرانسه که برای بسیاری از هنرمندان الهام بخش بودند، میشود.
در طول برنامه هنرمندان در کارگاه به خلق آثار هنری و گفتگو با دیگر هنرمندان خواهند پرداخت. برنامه نه تنها به دنبال ایجاد دیالوگ هنری بین المللی در پاریس در جهت توسعه هنر مدرن است، بلکه هنرمندان را تشویق می کند تا منعکس کننده تاثیرات مبادلات هنری و فرهنگی ارائه شده در این اقامت بر کار هنری آنها باشند. داشتن مدرک زبان انگلیسی در این برنامه الزامی نیست اما دانش زبان انگلیسی هنرمندان می بایست در حدی باشد که امکان ایجاد ارتباط و گفتگو با سایر شرکت کنندگان برنامه را داشته باشند.
هنرمندان از تمام رشته های هنرهای تجسمی امکان حضور در این رویداد را خواهند داشت.
هنرمندان میتوانند از برنامه درخواست کمک هزینه مالی برای شرکت در این برنامه داشته باشند.

هزینه ی ارسال درخواست شرکت در برنامه رایگان است.

هزینه اقامت در اتاق مشترک دو تا چهار نفره: 1850 یورو
هزینه اقامت اتاق خصوصی: 2200 یورو
مدت اقامت 8 تا 22 اکتبر 2019 خواهد بود اتاق های خصوصی و مشترک همراه با کارگاه و برنامه های فرهنگی متعدد در اختیار هنرمندان خواهد بود.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


مهلت ثبت نام: 8 می 2019 (18 اردیبهشت 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi