گروه هنری نیلی برگزار می کند:

"قاب هایی بر صفحه دل"؛ نمایش درونیات گروهی از هنرمندان در قالب هنرهای تجسمی


نمایشگاه گروهی تحت عنوان "قاب هایی بر صفحه دل" به نمایشگاه گردانی الهه نیک پی (سرپرست گروه هنری نیلی) در گالری شیث برپا می شود.

به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه که شامل نقاشی و عکاسی میباشد با حضور هنرمندان، پریسا اکبری ، فریبا السادات امامیان، سیامک امیدی، آیلین پرندوش، سوسن جدیدی، سحر خسروی، رکسانا دهنادپور، منا ذوقی، غزال روستا، مرضیه رشیدی، زهرا صدری، اعظم صفایی نیا ، مینو عنایتی فر، مهدیه کوهی کار، مریم لطفی زاده، آرمان لقمانی، مسعود نصیری، زیبا مرشدلو، کیمیا میر کمالی، حامد نصر آبادیان، امید نعیمی از تاریخ 28 اردیبهشت ماه الی 2 خردادماه در گالری شیث دایر میباشد.

دریافت کردن آسان اما ارایه در یک کادر بسیار سخت است، سخت از آن جهت که بتوان مفهومی نو را به مخاطب القاء کرد.
اینها ارزشهای یک اثر هنری هستند بایستی لحظه ای مکث کرد و دید اولویت این آثار پیش رو چیست.
آیا میتوان از امیدها، حرف ها و رویاهای این هنرمندان در قالبهای متنوع با خبر شد.

الهه نیک پی نمایشگاه گردان و سرپرست گروه هنری نیلی در رابطه با هدف برگزار کننده از جمع آوری این مجموعه بیان کرد: نکته قابل توجه در این نمایشگاه که بر جذابیت آن افزوده نگاه خاص هنرمندان به مسایل پیرامون و روش منحصر به فرد هر یک برای بیان مفاهیم در یک کادر میباشد و هدف، گسترش نگرش هنرمندان نسبت به سیستم های اعتقادی و روانشناسی انسان معاصر است.

نیک پی در مورد روند شکل گیری ایده تا اجرای این نمایشگاه خاطر نشان کرد: هنرمندان ایرانی با ایده های ناب در نقاط مختلف زندگی میکنند که گه گاه به دلایل مختلف امکان ارایه آثارشان را نداشته اند و اکنون در این نمایشگاه ثابت کرده اند که زندگی سرشار از شگفتی است و میتوان با کمی تأمل در آثار این هنرمندان، بر این امر واقف شد.

وی در ادامه در مورد آثار جمع آوری شده در این نمایشگاه توضیح داد: این نمایشگاه به همت گروه هنری نیلی با موضوع " قابهایی بر صفحه دل" با آثار ۲۱ هنرمند، شامل ۳۰ اثر در زمینه هنرهای تجسمی میباشد.

در این نمایشگاه هنرمندان در زمینه عکاسی آقایان، سیامک امیدی، حامد نصرآبادیان، مسعود نصیری و آرمان لقمانی
در زمینه دیجیتال آرت خانم پریسا اکبری
در زمینه نقاشی آقای امید نعیمی و خانمها، رکسانا دهنادپور ، کیمیا میرکمالی ، زهرا صدری ، سوسن جدیدی ، مرضیه رشیدی ، زیبا مرشد لو ، سحر خسروی ، منا ذوقی ، آیلین پرندوش ، فریبا السادات امامیان، اعظم صفایی ، مینو عنایتی فر ،مریم لطفی زاده ، مهدیه کوهی کار و غزال روستا آثارشان را ارایه داده اند.

نیک پی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت انتخاب عنوان "قابهایی بر صفحه دل" و مفهومی که هنرمندان این مجموعه به دنبال انتقال آن به مخاطب بوده اند گفت: انتخاب عنوان این نمایشگاه از قابهایی که هنرمندان نام برده، هریک با یک ایده و دیدگاه خاص ارتباط موثری در بیننده ایجاد کرده اند شکل گرفته زیرا کاملا از درونیات این هنرمندان نشأت گرفته است.

وی در آخر افزود: انتخاب آثار این هنرمندان از نظر ایده و مفهوم نکاتی قابل توجه است که برای گروه هنری نیلی حایز اهمیت است.

گفتنی است علاقه مندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا تاریخ مذکور به گالری شیث واقع در چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی، شماره 10 مراجعه نمایند.

logo-samandehi