گالری خورشید میزبان نمایشگاه گرهی نقاشی می شود

نمایشگاه گروهی نقاشی به کیوریتوری مینا هاشمی از عصر روز جمعه 26 مهرماه در گالری خورشید برپا می شود.

در این نمایشگاه آثاری از رقیه زیرک قشقایی، صفورا کریمی، شیرین مختاران، فرزانه گلچین، سما انوشهر، فاطمه جعفری، آتوسا درخشنده، فاطمه رسا، شبنم اسفندیاری، سهیلا طهرانی، مهتاب حصارکی، ندا زارعیان، زهرا دروگر، سهام آزادتبار، نسیم باجالانلو، اورانوس عرفانی، خاطره آرامون، هدی توکل نژاد، مهتاب مومنی، الهه جعفری، شیدا پاگرد، مریم پیگلری پور، فریده رجبیان، فرناز فردوسیان، شهلا مهاجری، مهوان امین نیا، مینو عظیمی، آیدا زاهدی، الهام ایزدی، نفیسه کلائی، نسیم منفرد و مینا هاشمی به نمایش در می آید.

مینا هاشمی کیوریتور این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در مورد هدف از جمع آوری این مجموعه به بیان کرد: هدف اصلی از جمع آوری این مجموعه، بررسی آثار بانوان صاحب سبک در عرصه‌ی نقاشی و چاپ آن در کتابی به همین عنوان بوده است.
وی در رابطه با روند شکل گیری ایده تا اجرا، انتخاب آثار و تکمیل مجموعه توضیح داد: این مجموعه به مدت 3 ماه تحقیق در آثار هنرمندان به طول انجامید. ایده ی این نمایشگاه از خود من بوده است و 3 ماه طول کشید تا به اجرا برسد.

هاشمی در توضیح تعداد، ابعاد و سبک و تکنیک آثاراین نمایشگاه گفت: تعداد آثار، 32 اثر با ابعاد 100×100 است که با سبک و تکنیک آزاد اجرا شده اند، که البته هنرمندان بیشتر سبک شخصی خود را دارند.

وی در آخر ضمن تاکید بر این نکته که فقط بررسی آثار هنرمندان زن مدنظر بوده است، در رابطه با معیار انتخاب هنرمندان بیان کرد: انتخاب هنرمندان براساس اینکه بیشتر سبک های مخصوص به خود را دارا باشند، انجام شده است.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند تا اول آبان ماه همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 الی 20 به گالری خورشید واقع در بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70، طبقه اول مراجعه نمایند.

logo-samandehi